srijeda, 22. veljače 2012.

La Roche-Posay

Krema koju sam uzela krajem 10/11mjeseca prošle godine. Krema je lagane teksture,lako maziva,brzo upijajuća i super hidratatna. Krema bez koje moj dan nemože početi.


Količinski ju je dovoljno malo stavit,a kad se upije koža je mekana i hidratizirana. Slika na kojoj možete vidjeti i sastav


Cijena ove kreme je od 70-80kn ovisno o ljekarni u kojoj kupujete. Iako se čini mnogo,vrijedi svake kune kune koju će te dati za nju. Moja je krema već na pola,i svakako ću je uzet ponovo kad ovu potrošim. Jeste li imali koju kremu od LPR-a? Kakva su vaša iskustva?

1 komentar:

  1. Jedna blog nagradica za tebe :)
    http://fairy-anna.blogspot.com/2012/02/blog-awards.html

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.