subota, 24. ožujka 2012.

Catrice photo finis

U prošlom postu pisala sam koje rumenilo koristim i koje mi boje stoje a danas sam vam odlučila pisati o tekućem puderu. Meni je kupovina tekućeg pudera doslovno noćna mora! Zašto? Zato što mi je jako teško nać nijansu za svijetli ten sa žutim podtonom. I tad sam sa prijateljicom na jednoj akciji krenula u potragu za puderom. Od toliko proizvođaća puder sam jedva našla a to je Catrice photo finish u nijansi sand beige. Puder je lagane teksture,brzo se upija i ima odlično prekrivanje. Ne sadrži ulje te je dermatološki testiran. Dolazi u pakovanju od 30ml a njegova pumpica olakšava nanonešenje pudera na spužvicu ili kist.


Kakva su vaša iskustva sa nijansama pudera,koji je vama najbolji tekući puder? Dali ga uspijete potrošit do roka valjanosti?
Ocijena prozvoda: 5
 Dali bi  ponovo preporučila ovaj proizvod? DA

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.