četvrtak, 14. lipnja 2012.

Losion za tijelo sa mirisom manga i vanilije

Prije nekog vremena kupila sam ovaj ludo mirisni Balein losion za tijelo koji miriše na mango i vaniliju! Lagane je teksture te se lako razmazuje i upija u kožu. Nakon tuširanja sva sam mirisala po losionu koji svoj miris postepeno gubi te nakon 6h njegov miris više nije toliko intezivan već blag.


Ono što najviše voim kod ovog losiona je to što ima pumpicu koja mi olakšava korištenje losiona. Nakon upotrebe bočicu ću sačuvati i u njega ću staviti neki drugi losion jer su mi losioni sa pumpicom daleko draži od onih koji je nemaju.



                                         
Ukoliko ste ljubitelj ovih egzotičnih mirisa tada je ovaj losion pravi za vas! Dolazi u pakovanju od 200 ml i losion je u limitiranom izdanju.

3 komentara:

  1. Ova kombinacija zvuči super! Posebno volim miris manga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marinice hvala na posjeti! I medni su ti mirisi fantastični

      Izbriši
  2. Obožavam Baleine losjone na pumpicu. Trenutno upotrebljavam ovaj mango-vanilija i super je :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.