srijeda, 22. kolovoza 2012.

Pantene intesive repair

Prije mjesec dana kupila sam novi Pantene šampon intesive repair. Šampon je gust, prekrasan,ugodnog mirisa.
Before month ago i was buy new Pantene shampoo intesive repair. Shampoo is rich,beautiful,pleasant scent.





Šampon je namjenjen za suhu i oštećenu kosu uzrokovanih oblikovanjem  kose.
Shampoo is used for dry and damaged hair cause shaped hair.

Ja ga koristim sa svojim najdražim regeneratorom a kosa je prekrasna,mekana i sjajna.

I use with my favorite regenerator and hair is beautiful,soft and shine.

Did you already try new pantene?


1 komentar:

  1. Nisam probala Pantene al prije par dana kupila sam Lorelov za obnavljanje. Nakon ovoliko sunca stvarno mi je potreban.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.