utorak, 5. ožujka 2013.

new in

Bok ljepotice! Početak novog tjedna započeo je užurbano ali i veselo.Danas sam  dobila sam od jedne jako drage mi foumašice paket sa Mua proizvodima koje cijelo vrijeme gledam na fejsu,pratim akcije ali ništa nisam kupovala. Razloga je dosta bilo,ali sad napokom mogu reći kako sam i ja ponosna vlasnica nekoliko Mua proizvoda.

 Sve je došlo dobro zapakovano,u puc puc foliji sa mjehurićima ali ja sam od uzbuđenja sve to makla i slikala bez sa samom kutijom. Kad sam je otvorila prvo sam sve promatrala,okretala,pazila da neoštetim,ogrebem,a kad sam sve otvorila samo sam ponavljala:ajme kako je lipo,koji proizvodi,koliko sam ih dobila,nisam im se nadala,ajme,ajme.... I slikala ih malo prije podne jer sam se većinu jutra samo divila sadržaju!


Ruževi br. 3 i 13,paleta sjenila pastele,maskara,puder za matiranje lica,koraljno rozi lak,instat kava koju nesmijem zbog alergije,das gud čaj od vanilije i naranče te još jedan čaj. Ruževe sam probala i slikala ali ne i na mojim usnama,to ćete vidjet za koji dan,boje vrište na meni dok na mami i sestri skroz drugačije i puno bolje stoje.

Što vas očekuje kroz sljedeće postove:

Swatchevi te usporedba ruževa sa ostalim bojama i brendovima koje imam kod sebe. Do sutrašnjag čitanja

LP,Tina                                                                 

Broj komentara: 20:

  1. Odlično! Blago ti se :)) Moja MUA još nije stigla i bojim se da se zagubila i nemam pojma hoću li je vidjeti :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čudi me da ti oš nije došlo,a nismo na kraj svita niti je LOndon tako daleko od nas. Kontaktiraj njih i pitaj kad su poslali a ako se zagubila neznam sta oni rade,dali vračaju novce ili šalju iste proizvode? nemoj to pustit,trazi svoj paketić ;)

      Izbriši
  2. Cestitke na prvim MUA igrackama! :) Imam i ja crveni karmin, prelep je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Idem isprobat oba ruza ponovo sad kad imam i sjenila na očima,možda boje sad nebudu tako jake naspram moje koze lica

      Izbriši
  3. Ufff, lepo, ali mene bi tu najviše obradovali čajevi! ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni se najviše svidio čaj od dm-a iako ni bijeli nije los

      Izbriši
  4. Lijepa gesta, porukica i divni MUA proizvodi :) Baš me zanima ova paletica, čekam recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i vise nego lijepa gesta. paletica je divna,jedva čekam sunce da je mogu slikat kako treba

      Izbriši
  5. Odlično, se že veselim swatchev. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. divni noviteti :) i moje sape ce se uskoro docepati mue :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. želim ti da sto prije dođes do svojih mua proizvoda

      Izbriši
  7. cjoooj, kako lip paketić... ja bi prije išla sve isprobavati, a tek nakon 5sati bi išla slikati za recenziju XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to je i mene u prvi tren drzalo ali sam se oduprjela nagonu a sam prvo sve slikala a tek onda probala

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. svemu ovome se nisam nadala,tako da je paketić bio pravo iznenadenje

      Izbriši
  9. ajme, opet ništa nisi pokazala, brže to swatchat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo da me vrijeme posluzi pa idu i swatchevi :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.