nedjelja, 7. srpnja 2013.

Afrodita anti-celulitna krema garcinia

Lani u ovo doba godine,imala sam celulita koji je bio jako vidljiv i koji je bio gori nego ikada otkad znam za sebe. Bila sam toliko očajna da sam cijelo ljeto htjela provest u kući zatvorena koliko me celulit mučio svojom pojavom. Iako je već bio kraj sezone kupanja,ja sam tek tada kupila Afroditinu kremu za celulit od Pitaye a ove godine sam od Afrodite dobila anti celulitnu kremu od Garcinie.

Afroditina krema za celulit dolazi u tubi te je jako praktična za korištenje. S obzirom da je u tubi,pritiskom možemo kontrolirati količinu proizvoda koja nam je potrebna.

                                                  
Krema je srednje guste teksture,lako se razmazuje i brzo upija u kožu ne ostavljajući masne tragove.

                                                     
                               
Krema ima efekt grijanja na koži,može se pojaviti lakše ili jače crvenilo na koži. Ja sam jednom malo jače umasirala kremu te mi je koža bila jako crvena,nakon čega je brzo crvenilo prošlo.
Bilo je crvenije nego na slici a ovo je slikano noću u kupaonici
                                
Što Afrodita kaže o kremi?
Krema za smanjenje celulita sa snažnim učnikom grijanja na koži jednostavno i vidljivo smanjuje pojavu celulita.Lagana nemasna tekstura brzo se upija u kožu te djeluje inovatnom kombinacijom prirodnih sastojaka garcinije i eteričnog ulja naranče.
Trostruki učinak djelovanja:
1.Smanjenje celulita i opsega tijela već nakon 21 dana uporabe
2.Pospješna detoksikacija kože(uklanjanje vode i otrova)
3.Vidljivo povećana gipkost i čvrstoća kože.

Moja iskustva: Kremu koristim gotovo 2 mjeseca i ono što sam primjetila je:

-koža mi je glatka i gipka,celulita nemam kao prije ali je prisutan u dubljim slojevima kože koje,da bi ih vidjela moram dobro napeti mišiče na nogama da bi ga uočila.
-opseg tijela je ostao isti.

Moja krema je pri kraju i svakako mi treba još krema da iskorijenim i ovo celulita što ga je još ostalo. Od lani sam promjenila način prehrane,počela sam se više kretati ali i vježbati a sve to će vam pomoći u bržem skidanju celulita a krema će vam tada imati bolji učinak.

 Krema sadrži 150ml a rok trajanja je 7/2015. Cijena je 70kn,a možete je naći u svim prodavaonicama DM,Bipa,Kozmo,Muller. I  na akcijama u Dm-a, Mullera.

Nakon svega,ovo je meni odlična krema koju imam za celulit. Koje anti celulitne kreme vi imate? Jeste li probali Afroditine anti-celulitne kreme?

*PR proizvod

Broj komentara: 20:

  1. Joj ja tak ne vjerujem u kreme za celulit. Tj. vjerujem da nešto naprave na površini kože, ali to je samo površina. I super što vježbaš jer na taj način potičeš cirkulaciju. Ja stalno sjedim, možeš zamisliti kakve su mi noge onda :( A i rijetko vježbam. Baš sam glupa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sad kad radim,non-stop sam u pokretu i na suncu pa i tako vjezbam ;) koliko hodam i čučnjeva napravim u 8h to je cudo :)

      Izbriši
  2. Ja sam imala ovu i nije mi apsolutno nista pomogla,sad koristim neku od eveline,pa cemo vidjet,zapravo ne nadam se cudu,jer i ne vjerujem u te kreme,samo vjezba,vjezba,i prehrana i to je to!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da,ja sam i napisala da je vazna dobra prehrana i kretanje a tek onda krema ima bolji učinak na celulit jer pravom prehranom i vježbanjem izbacujemo toksine iz tijela i smanjujemo celulit

      Izbriši
  3. Nisam još probala te kreme... nekako mi je to gnjavaža i sumljam da iti jedna može učiniti neku razliku, pogotovo na dugi rok... idem na pilates, volim šetat i jedem svašta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je pilates super. samo se ti i dalje aktivno bavi sportom,gimanstikom ;)

      Izbriši
  4. Uh izbegavam sve što ima termo efekat ako mogu :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi Tina,
    I didn't know this product. It looks good.
    Have a wonderful week.
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  6. zvuci zanimljivo. cula sam bas dosta pohvala o afrodita kremama protiv celulita :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam isto dosta pohvala čula po forumima

      Izbriši
  7. Ne koristim anticelulitne kreme, nije da ga nemam al nemam volje to mazat :D mislim da je problem ipak dublji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam se ni ja dugo mazala kremicama,pogotovo ovakvim ali sad nemogu bez njih

      Izbriši
  8. Nije da baš nešto vjerujem tim kremama, al' počela sam opet vježbati pa sam mislila dati šansu nekoj Afroditinoj :D Treba probati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjezbanje io pravilna prehrana puno bolje djeluju na sam organizam pa samim time i krema ima veći učinak na celulit

      Izbriši
  9. Imala sam ovu i neloša je al treba definitivno pazit na prehranu...

    OdgovoriIzbriši
  10. drago mi je da je pomogla, ali tu su i druge stvari koje si promijenila tako da krema ni u kom slučaju nije čudotvorni lijek ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.