subota, 10. svibnja 2014.

Nivea powder touch dezodorans

Prije dva mjeseca na Beauty blog dayu u gift bagu našao se novi Nivea dezodorans. Inaće se rijetko držim jednog te istog dezodoransa jer volim isprobavati i ostale. Volim svježe i laganije mirise a povrh svega da me štite prilikom znojenja i neugodnih mirisa. Nivea powder touch obogaćen je kaolinom koji pruža zaštitu od znojenja te kombinacijom mirisa đurđice, bergamonta, naranče i ruže.


                                               





Nivea dezodorans je klasičnog oblika sa sprejom. Količina mu je 150ml, i za razliku od ostalih dezića mehanizam je nešto drugačiji. Miris mu je intezivan, puderast, za razliku od ostalih je suh te odmah mogu obući odjeću. Meni osobno nije pomogao.Odlaskom vani, u vječitoj žurbi dezodorans me ne štiti od znoja te se vratim mokra a količina koja izlazi iz mene nije tako mala. Pod stresom dezodorans mi ne štiti, imam težak znoj te sam na bijeloj majci primjetila manje žute mrlje. Dezodorans me guši  te od njega kašljem i jedva čekam da miris ispari iz prostorije. Nažalost ovo nije dezodorans za mene, jer mi  ne pruža dovoljnu zaštitu, miris mi je težak kao što sam već spomenula.  Preporučena cijena je 24kn, a dolazi još u sticku, i roll on-u.

Sastojci:
                     

  
Jeste li probali nivein dezodorans? Kakvi su vaši dojmovi?    

*PR uzorak Recenzija je napisana iskreno temeljen vlastitiog iskustva te na nju nitko nije imao utjecaja.

Broj komentara: 8:

  1. Ja ga imam u sticku i bas sam zadovoljna,miris je bas meni po gustu,a najvaznije je da mi stvarno djeluje.Doduse,ja se ne znojim puno pa je mozda u tome stvar.Inace su mi dezici uvijek drazi u sticku jer ne volim te mirise kad se rasprse po prostoriji,ja kasljem od svakog.Jesi li probala koji prirodni dezic?Ja sam sa njima prezadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam prije stickove ali sam prešla na dezodorans jer se brže nasprejam i potrošim ga prije. Kašljem i ja skoro od svakog ali sad ih križam sa liste. Imam još 3 napola koje moram potrošit. Od prirodnih nisam probala nijedan

      Izbriši
  2. nisam već jako dugo kupovala dezodoranse općenito, jer me nikad nisu štitili od neugodnih mirisa- tu sam vjerna roll-on proizvodima :D
    možda je ovaj proizvod u roll on verziji odličan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozda je dobar u roll on verziji ali to tek moram vidjeti. Ovo dezića sto imam koristit cu i dalje a nakon toga idem na roll-on

      Izbriši
  3. Meni je baš bio krasan i miris dosta suptilan, evo još jednog dokaza da je to sve stvar ukusa :) i inače više volim deziće jer su mi jednostavniji za korištenje, no imam tu sreću da se ne znojim stoga mi svaki koji uzmem odgovara...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto više volim deziće ali skoro me svaki guši i tjera na kašalj a to je slučaj i kod ovoga :(

      Izbriši
  4. meni nije loš, iako baš i nisam ljubitelj dezića u spreju... ali valjda se ne znojim toliko pa uredno odradi posao ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni nije puno pomogao, majce su mi zute od znoja :(

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.