subota, 20. prosinca 2014.

Treći blog rođendan

Dragi moji! Jako sam sretna i uzbuđena jer sam na današnji dan prije točno tri godine pokrenula blog. Da vrijeme ide brzinom svijetlosti u to sam se više puta uvjerila, i imam osjećaj kao da sam jučer napisala svoj prvi post a danas već 275-ti. Zanimljivo, da me od samog početka prate tehnički problemi po pitanju kompjutera i interneta tako da je svaka godina obilježena bar sa jednim ili više kvarova. Sada kad sve radi kao podmazano, nadam se da se takve stvari više neće ponavljati. Blog više nije 'beba' svakom vašom posjetom, komentarom, sljedbenikom i fanom na stranici rastemo! Da, rastemo zajedno jer da nije bilo vas nebi bilo ni ovog bloga. Blog je prošao kroz manji makeover, i sada mi se više sviđa nego u samom početku. Tu su i nove teme koje nisu vezane isključivo za kozmetiku a vjerujem da će u narednom vremenu biti sve više raznovrsnijih i zanimljivijih tema. Također, spremam se na nešto novo samo mi za to 'nešto' treba malo više hrabrosti a više o tome u određeno vrijeme ;)

Hvala vam svima,od srca, svakom ponaosob! Hvala svima vama koje sam osobno upoznala i svima koje znam ovako virtualno i vjerujem da ću jednog dana upoznati 99% blogerica :D  Jedna čokoladna torta bar ovako virtualno da se zasladimo svi kad već ne možemo negdje u stvarnosti.

                           


Darivanje će biti, ali ne mogu reći točno kada, da ne bude,obečanje, ludom radovanje. U svakom slučaju ću to napraviti jer nijedan blog rođendan nije prošao bez darivanja pa neće i ovaj.

Hvala vam svima još jednom!

Love you all, Tina

Broj komentara: 25:

  1. Sretan blogorođendan <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam draga :))))
    Svi polako ali sigurno dobivamo pristojan staž :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to sigurno, godine ide, blog se i dalje piše.... :)

      Izbriši
  3. Čestitam još jednom! I neka još puno uspješnih godina bloganja! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Rijetko komentiram, ali te pratim od samih početaka tako da ti od srca čestitam blogorođendan i želim još punooo dobrih postova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Katarina, hvala na predivnome komentaru. Drago mi je da netko prati moj rad od samog početka.

      Izbriši
  5. Tina sretan blogorođendan i neka ih bude još mnogo :* :*
    I nadam se da ćeš što prije skupiti hrabrosti da s nama podijeliš to 'nešto' :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana :) Nadam se da ću biti dovoljno hrabra i da na to 'nešto' nećete dugo čekati ;)

      Izbriši
  6. Draga Tina, sretan blogo rođendan! Želim ti još puno uspješnih godina u blogosferi!
    Torta je jako ukusna, fala što si nas počastila ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Ja od srca svima vama želim sto veći blogerski staz <3

      Izbriši
  7. Sritan blogorođendan, još puno ti ih želim! :D Torta je bomba virujen, izgleda slasno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvalaaaa :) torta je čokoladna, suer ukusna a radena jena lito za bratov rođendan :)

      Izbriši
  8. Kasnim.
    Srecan blogorodjendan!! I da ih bude jos puno :))))

    OdgovoriIzbriši
  9. sretan blogorođendan, neka ih bude još :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.