ponedjeljak, 23. siječnja 2017.

Tester Box prosinac- dojmovi

Bok šminkoljupci! Danas vam donosim svoje dojmove o tester boxu koji mi je došao još u prosincu. Ovo je prvi tester box koji sam naručila a kako sam zadovoljna sa njim, vidjet će te u postu.


                                

Tester box je došao u plavoj kutiji, s natpisom sretni blagdani. Po sebi ima uzorak pletiva, koji podsjeća na zimski đemper što je lijepo i maštovito, te prigodno za to doba godine. Unutrašnjost kutije je zamotana u papir s mašnom te naljepnicom tester boxa.

   

Unutar kutije nalazili su se proizvodi: Avene, Geomar, Subrina, Uriage, Skincode te Nume dodatci prehrani i pickbox.

 

Subrinu sam probala prvi put i drago mi je što sam počela sa proizvodom za suho pranje kose. Već sam probala dva drogerijska ( Baleina) šampona za suho pranje, te su mi ovakvi proizvodi postali must have. Sam šampon je dobar, ukloni masnoću s kose a nakon nje kosa je svilenkasta i čista. No ono što mi se ne sviđa kod ovog šampona je to što mi i nakon dobrog brisanja ručnikom tj. uklanjanja samog proizvoda ostaje proizvod u tankom bijelom sloju po kosi i to je ono što me pomalo nervira. Pranje kose je uspješno odgođeno za dan, pogotovo ako sam u nekoj žurbi.

                                                       

Geomar je kremasti piling namjenjen svim tipovima kože. Na prvo korištenje mi se baš i nije svidio te mi je bio pa čak i grub. Međutim, sa drugim korištenjem sam ga više zavoljela.

                                       
 

Skincode maska u malom tester pakovanju koja je saveršna. Preporuča se staviti u debljem sloju i pustiti da odstoji 10-15 minuta. Moja mješovita i djelomično suha koža je masku upila u trenu a lice nakon nje mi je bilo tako mekano da mi nije bila potrebna ni jedna krema za lice u toku dana. 


Uriage je proizvod koji je namjenjen čišćenju lica. Nije u formi gela kako smo navikli već je više poput lagane kreme. Iako mi tekstura odgovara, miris mi se nije svidio. Nije to jedan od onih mirisa koje osjetite kad otvorite proizvod, već blag i umjeren miris koji je mene neko vrijeme smetao. Sada taj miris više i ne osjećam a za cijelo lice dovoljna je mala količina kreme za čišćenje lica. Isto tako, ovo je jedan od rijetkih proizvoda koji me ne isušuju nakon čišćenja. 


Avene u svojoj ponudi ima i maskaru. Iako je ovo malo pakovanje maskare, četkica je full size veličine i odlična je! Lijepo mi obuhvati svaku trepavicu te moje prirodno duge tepavice lijepo naglasi, bez da se lijepi ili da ostaju grudice. Iako je maskara namjenjena osobama koje imaju iritacije očiju, ona je u tu svrhu pogođena. Nema iritacija, ali ako imate vodenaste oči, koje vam suze, maskara će se razmazati kao što se i kod mene dogodilo jednom prilikom. 


Nume je novi brend na našem tržištu. U ponudi imaju shakeove, karamele, i juhe. Uz Nume lakše pazite na liniju, težinu, itd. Iako nisam osoba od ovakvih proizvoda ipak sam ih probala. Shake je od čokolade, koji je jako ukusan, a sam shake me podsjetio na fini puding od čokolade.

Juha od piletine s tjesteninom je bila ukusna, dovoljna za jedan obrok. Juhe iz vrećica davno sam prestala koristiti, juha je ok, ali nije nešto što bih kupovala.


Pickbox je online servis gdje možete gledati filmove i serije sa prijevodom. Nakon registracije imate mogučnost odabira paketa a za svaki paket koji odaberete  imate i određene cijene. Pickbox možete gledati na najviše tri uređaja sa jednim korisničkim računom. 

Za kraj, mogu reći kako sam zadovoljan sa sadržajem tester boxa i da mi je žao što nisam stigla naručiti testerbox za ovaj mjesec. Što vam se čini od proizvoda u blagdanskom boxu? Ima li nešto od prizvoda što vam se posebno sviđa?

4 komentara:

  1. Meni se Avene nakon par sati nosenja počne "topiti" preslikavati i mrvi,..:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miša mu, baš šteta jer je četkica odlična, a to što je kratkog vijeka i što se topi od suza :(

      Izbriši
  2. Skincode maska mi djeluje super. ☺

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.