četvrtak, 15. studenoga 2018.

Favorites of October

Bok šminkoljupci! Napokon sam došla do laptopa i svojoj kući te vam danas donosim favorite proizvoda za prošli mjsec. Što sam sve voljela, pročitajte u nastavku!


   

Avene losion bez ispiranja namjenjen osjetljivoj koži. Već sam pri kraju s korištenjem i jako sam zadovoljna s losionom. Meni je seboreični ispad puno brže i lakše prolazi u kombinaciji s odgovrajućom kremom.

Alverde serum od masline sam uzela prije par mjeseci gdje sam ga vidjela kod nekog u objavi i naravno da me zainteresirao. U početku me smetao miris, kasnije sam se navikla pa sam serum koristim svakodnevno. Znam ga koristiti ujutro i na večer iako ga najčešće koristim na večer prije spavanja, nekad samostalno a nekad uz hiratatnu kremu.

Rexaline je odlična kremica za okoloočno područje, meni je jedna od najdražih koje sam probala.






Balea regenerator za suhu kosu mi se pokazao odličan za drogerijski brend.

Garnier botanic therapy nije loš, dobro odradi svoj posao, ali mi je ipak draži prvi koji sam koristila s ricinusom i bademom.

Balea maska za suhu kosu je odlična. I s njom sam već došla do kraja, i za 14.90 koliko košta, maska je odlična!

Balea šampon za suho pranje koristimo ja i V kada smo u žurbi. Tada nas spašava šampon za suho pranje. Miriše na lubenicu, ne ostavlja bijee tragove na kosi. U planu mi je uzeti s mirisom kokosa i matt efektom a cijena je ista, oko 22 kn.                          

                   





Tutti frutti mi je jedan od super brendova za koje ne mogu prežaliti što više nije dostupan kod nas. Maslac za tijelo od šumskog voća je savršeno! Lako se razmazuje, njeguje i hrani kožu.

Balea pilinig za tijelo je nešto finiji nego što sam navikla kada su u pitanju pilinzi za tijelo. U svakom slučaju kao i svaki Balein proizvod i ovaj radi super posao.






Jaclyn Hill je odlična paleta! Ima mnoštvo boja, od neutralnih pa sve do kraljevsko plave, šumske zelene i sl. Nisam probala svaku boju, ovo do sada što sam koristila su ok boje. Jedino mi je baš tamno plava (nisam sigurna u naziv) teško uhvatljiva kistom u odnosu na uzimanje boje jagodicom prsta, što me malo čudi s obzirom da ostale boje nisu takve. Čim detaljno isprobam svaku boju sa svim kistovima koje imam, ide recenzija.

Tren it up rumenilo 050 je divno neutralno mat rumenilo koje se lako nanosi i koje licu daje predivnu boju. Lako je nadogradivo pa možete pojačati željeni intezitet ali se sa rumenilom ne mojte puno igrati jer iako je drogerijskog ranka, jako je dobro pigmentirano!

Essence make me brow mi je super maskara za obrve koju stavim nakon što popunim obrve sjenilom.

Essence tekući ruž velvet rose je jedan od onih ruževa koji mi idu na sve jače look-ove i ovo su jedini nude ruževi koji mi stoje a s kojima ne izgledam kao da sam jela senf.

To bi bilo sve što se tiće favorita za prošli mjesec. Koji su proizvodi vama obilježili listopad? 

                         

Broj komentara: 8:

  1. Meni Neutrogena Hydro boost gel za umivanje,savršen,Bourjois radiance tekući puder i fit me korektor

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledat cu Neutrogenu jer mi je gel za pranje lica ionako pri kraju!

      Izbriši
  2. Super post i jako interesanti proizvodi!! Voljela bih probati paletu,o njoj Sam cula sve same pohvale! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Paja! Pa, paleta nije loša, mada me ona plava boja poprilično zeza prilikom nanošenja, možda je do kista...

      Izbriši
  3. Moj trenutni favoriti su the one tekući puder o oriflamea i fenty beauty gloss bomb sjajilo :) Ovi tvoji favoriti izgledaju super, a posebice paleta sjenila i Baleina maska za kosu koje ću morati probati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, pa divni su favoriti! nadam se da će ti proizvodi odgovarati

      Izbriši
  4. Super post, slažem se za Tutti frutti, i ja sam obožavala njihove proizvode. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Evo imamo ih na notino.hr, to sam vidjela kod Mone( fantazija-blog) da ih oni drže tako da znamo

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.