četvrtak, 5. prosinca 2019.

Favorites of November

Bok šminkljupci! evo nas u predzadnjim favoritima za ovu godinu. Sama pomisao da brojimo još malo do Božića i Nove godine me veseli a isto tako i rastužuje. S druge strane, veselim se novim poglavljima života koji slijede u prvoj polovici 2020.

Favorita ima malo,jer sam bila bolesnai više sam bila na čajevima i tabletama nego što sam koristila kozmetku. Ajmo mi redom :D


                                 

Balea regenertor mi je ok, tako da ne vidim potrebu za nekim drugim i skupljim balzamima za kosu!

Tinktura šampon za kosu od korive je super, koristim ga redovito, šamponiram kosu 2-3 puta a tek sam na pola pakiranja! Šampon je dosta gust, tako da ovo pakiranje dosta traje.






  Fa ima predive gelove za tuširanje. Ovaj gel losion je blag i nježan a njeguje i hrani kožu.

Nikel ulje i okoločna krema su super kombinacija za njegu okoloočnog područja, sav višak lagano odstranim a koža mi bude mekana i nahranjena.

Uriage balzam je odličan! Dobila sm ga davno uz tester box, i na prvo mazanje pomislim: 'Joj ne, opet nešto masnjikavo'. Doduše, stavila sam ga i nešto više, ali očito sam i taj prvi sloj nekako morala maknuti da bi mi balzam sjeo. Sad i ako pređem usne više od jednom priikom nanošenja, nije mi mastan ni težak. Lagan je što mi je posebno drago a njeguje usnice.

Ovo bi ukrakto bilo sve od favorita za prošli mjesec, kako sam već ranije rekla, bia sam bolesna pa je i samo korištenje kozmetike bilo svedeno na minimum.

Koji su favoriti vama obilježili prošli mjesec?



Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.