ponedjeljak, 2. ožujka 2020.

Favorites of January and February

Bok šminkoljupci! vo nas u mjesecu s kojim službeno zpočinje i proljeće i mjesec s kojim se mijenja sat. Iskreno, nisam ljubitelj pomicanja sata i više mi odgovara zimsko vrijeme s obzirom da nisam rano ranilac i da volim spavati. Danas vam donosim favorite za siječanj i veljaču:


              





Za njegu kose ponovo sam se vratila LPM šamponu za masnu kosu koji je meni solidan.

Kod gelova za čišćenje lica vratila sam se Himalayi i novom gelu a ovog puta s mirisom breskeve. Sam gel nema intezivan miris a lijepo očisti kožu lica.

                                    
                                         




Apibelle je krema za lice koja sadrži hijaluron i pčelinji otrov i s kojom sam zadovoljna.

Avon Anew okoloočnu kremicu sam nedavno dobila, i na temelju onog što sa sada probala mogu reći da sm zadovoljna. Kasnije kada se slegnu dojmovi, vidjet ćemo konačni rezultat.

Nikel krema s kestenom i ulje noćurka su mi najdraža kombinacija za njegu okolooočnog područja.

                                         




Maske za lice koristim prema potrebama i preema trenutnom stanju kože.

Maska za prištiće je spas u vrijeme pms jer mi pomogne smanjiti crvenilo pa su samim time i prištići manje vidljivi. Maska je iz Mullera i dođe oko 10kn.

Mertz maska za oči je super, volim je koristiti jer mi lijepo nahrani moje suho okoloočno područje.

Vollare s kozjim mlijekom mi je ok, lijepo nahrani kožu, al miris nikako ne volim. Meni se miris ne sviđa i jak mi je, pa ako niste ljubitelj takvih maski, ovu slobodno preskočite.


                        




Garnier i uljna miceralna je odlična! Nakon potrošene dvije bočice koje su skuplje od jedne od 400ml, napokon sam uzela i ovo pakiranje. Nema tog ruža ili maskare kojeg ovaj odstranjivać neće ukloniti.

Essence I need a miracle je dobra maskara, lako se skida, traje cijeli dan.

Essence mad about matte je moja najdraža linija ruževa, žao mi je što ih više nema jer je formula lagana a ane isušuje usne.

Catrice camouflage korektor- mislim da znate i sami koliko je dobar i koju prekrivnu moć ima, tako da je zbilja savršen!


                                     




Essence ulje za njegu i opravak noktiju je predivan. Ugodno miriše, koristim ga po potrebi. Ako duže vremena ne nosite lak slobodno hranite nokte vise puta i svakodnevno, nokti će vam biti jači. Bilo da koristite maslinovo ulje, jojoba, badem, agranovo, samo da hranite nokte i nokti će vam biti zahvalni.

Uriage  balzam je spas u ove zimske dane. Volim ga jer nije mastan, tako da mi ova formula definitivno odgovara.

Essence brow mascara koju koristim kada mi se ne da popunjavati obrve. Tada uzmem maskaru i samo obrve počeljam s njom, da budu uredne i oblikovane i to je to.


                                         




Balea im super gelove za tuširanje i volim sve mirise: voćne, cvijetne jer balea ima odlične gelove za tuširanje.

ESI je odličan brend koji ima proizvode od aloe vere. Kupljen je lani u Dm-u kada smo ja i dragi izgorili na suncu. Koristila sam ga kao za njegu tijela, a uz njega sam koristila i najbolji Nuxe proizvod.

Nuxe suho ulje je jeno od najprodavanijih ulja, a vjerujem da to i sam znate. Imam tri bočice ovog ulja, od čega samo dvije sa ovim predivnim shimmerom. Volim ga koristiti u kombinaciji s nekom od krema za tijeo ili u kombinaciji s aloe verom. Tada dobijem svu potrebnu njegu i hidrataciju u ovim zimskim danima.

Koji su proizvodi vama obillježili veljaču?

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.