utorak, 2. lipnja 2020.

Favorites of May

Bok šmnkoljupci! Danas vam donosim favorite za svibanj. Teško mi je vjerovati da smo već u lipnju i da nam je ljeto pred vratima. Koji su proizvodi obilježili mjesec svibanj, pogledajte u nastavku.


                         





Garnier dvofazna miceralna je odllična! Bez problema uklanja makeup, i već imam drugo pakiranje u zalihama.

Himalaya gel za čišćenje lica mješovite i masne kože lica je super. Ima sitna piling zrnca, nije agresivan prema koži, cijena je prihvatljiva i dolazi u nekoliko različitih mirisa.

Mixa hyalurogel light je lagana hidratanta krema za lice. Lako se razmazuje, brzo upija ostavljajući kožu lica mekom.


                                                   


Avon luxe extravagant volume mascara je odlična! Nema puno ostataka na četkici, dlačice nisu prevelike, lijepo mi daje volumen trepavicama.

Avene b-protect 50+ je super krema lagano tonirana koja štiti kožu lica od sunca. Moje pakiranje je pri kraju i trebam obnoviti spf zaštitu.


                                                


Nacomi body mousse je fantastičan! Lagan, topiv pod prstima a mirisan toliko da bi ga jela kako miriše. Prilikom mazanja lagano se topi, ostavljajući lagani uljni trag koji se upije nedugo nakon korištenja. Koža bude mekana i nahranjena.

Nuxe suho ulje sam toliko puta nahvalila, i to s razlogom. Iako imam još dvije bočice, trošim ih rado, jer je koža mekana, svilenkasta i mekana na dodir.

Koji su proizvodi vama obilježili svibanj?

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.