utorak, 6. listopada 2020.

Favorites of September

 Bok šminkoljupci! Jesen nam je počela kišno i prohladno. Teško mi je za pomislit da će za vikend mjesec dana otkako sam zadnji put bila na plaži. Kada su u pitanju favoriti, tusam se zadržala na nekoliko osnovnih i jednostavnih proizvoda.


                                                 


Neutrogena hydro boost je odličan gel za čišćenje lica a pakiranje od 200 ml je izdašno i dugo traje jer ne treba više od jedne pumpice da se lijepo očisti lice.

Mixa hyalurogel je lagana krema, meni lijepo odgoara za moju mješovitu kožu lica.

Avon anew duo krema za područjeoko očiju sasvim solidno radi svoj posao. Krema je lagana, brzo se upija, lagano posvijetli područje oko očiju. Gel je lagan, lako se razmazuje, ali treba pripazit da ne dođe blizu očiju, jer meni oči suze od gela.

                                                        


Douglas ima odličnu liniju proizvoda od argana. Gel je lagan, diskretnog mirisa, ne isušuje kožu eć je lijepo njeguje i štiti od isušivanja. Inaće, gel nije najpovoljni, ja sam ga na akciji platila 45kn, dok je regularna cijena 90kn

L'Angelica ima super šampone i ostale proizvode a ovo je jedan od rijetkih šampona iz drogerija koji napravi posao na mojoj masnoj kosi.


To bi ukratko bilo sve. Koji su proizvodi vama obilježili ulazak u jesen?

1 komentar:

  1. Mixina kremica je uvjerljivo najbolji izbor što se tiče drogerijskih krema za nas sa mješovitom kožom, pravo malo čudo!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.