nedjelja, 10. siječnja 2021.

Favorites of December 2020

 Bok šminkoljupci! Iskreno se nadam da ste svi dobro. Mislim da je o prošloj godini bolje ni ne govoriti, meni ništa nije dobrog donijela, dosta toga sam morala odgoditi i staviti na čekanje u nadi da će se nešto pomaknuti u ovoj.


Da ne duljim dalje, idemo na favorite:



Mixa hijalurogel light je krema koja pored Neutrogenine meni jedna od boljih krema koje sam koristila. Lagana, hidratantna, nimalo teška na koži i brzo se upija. Kupila sam drugo pakiranje kreme, sad znate koliko sam zadovoljna.

Avene gel za čišćenjeasne i mješovite kože lica sklone aknama je super, drago mi je što imam priliku koristit proizvod koji je ljekarničkog brenda.

Balea flasteri su spas kad iam prštiće! Vidjela sam ih kod nekog na instagramu, i tada sam ih odlučila probati i ja. Treba izbjegavati područje oko očiju i usta a najbolje ih je koristiti noću. Prištići se definitivno smanje a same flastere nije teško koristiti.

 


Kod njege tijela volim koristit ulja i gelove za tijelo / losione koje mogu kombinirati. Ovaj Balea gel je odličan, a u kombinaciji sa Nuxe suhim uljem je još bolja kombinacija.

   


Essence akovi su prekrasni, pravi Božićni. Dobila sam ih adventskom kalendaru pa sam napravila crveno/zlatnu kombinaciju gdje sam zlatni lak imala samo na prstu do maloga.

 To bi bili moji favoriti za prosinac 2020, više od ovog nisam ni koristila jer sam gips skinula tek 18.12, a funkcija ruke se počela polako vraćati tek uoči Božića.

Nek' nam svima 2021 bude bolja!


Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.