četvrtak, 4. veljače 2021.

Favorites of January

 Bok šminkoljupci! U ovom postu pripremila sam vam mjesečne favorite za siječanj. Bila sam produktivna, pa se ovoga puta skupilo i više toga za pokazat i napisati.


                               


Kada je u pitanju njega lica tu imam koji proizvod više a da nije samo gel za čišćenje i krema za lice-.

Avene ima odličan gel za čišćenje lca i sa njim sam dosta zadovojna. 

L'oreal hydra genius aloe water je odličan, hidratantan a u kombinaciji sa kremom je još bolji.

Balea flasteri za prištiće su spas kad imam pokoji pms prištić. Stavim a preko noći na lice i do jutra je prištić definitivno manji.

Balea sun dance sa spf 30 koristim i čak mi je bolji od Balea intensiv repair balzama koji mi je malo više mastan nego što bih voljela.


                                         

Kod pranja kose ne volim puno eksperimentirati jer mi je kosa ionako masna a sve što mi ne odgovara se dodatno osjeti i vidi.

L'angelica ima super šampon za masnu kosu dok Balea ima super gel iz Le linije Copacabana koji prekrasno miriše.

                        

                                             


Balea aloe vera body gel je prekrasan! Lagan, brzo upijajući, a jošu kombinaciji sa suhim uljem je san! 

Nuxe suho ulje je dugi godina moj favorit i imam još dvije bočice koje čekaju da ih potrošim.

 

                                        



Catrice
all matt plus je lagani matt puder srednje prekrivne moći. Jako je lagan i ugodan na licu i nisam primjetila da me probijao ili uzrokovao neke druge neželjene reakcije.

Catrice set za obrve volim, jako dobar drogerijski proizvod.

Essence I heart extreme volume maskara je odlična! Iako je prvi put koristim jako sam zadovoljna sa njom. Stoji cijeli dan na mjestu, nema preslikavanja ni trušenja, lako se uklanja.


The Balm Meet Matt(e) Thrimony je divna paleta koju sam koristila nekoliko puta do sada. Boje su prekrasne, a sama paleta je više nego odlična jer sa 9 velikih sjenila možete napraviti razne kombinacije za dan i večer.


                                  

Gucci by Gucci je odličan ženski miris koji je jako lijep i dugotrajan. Malo je 'teži' ali ne u toj mjeri da bi vas boljela glava. Meni je sam miris više za zimsko doba pa ću ga svakako još nositi dok ne zatopli.

Garnier dvofazna miceralna je super, trošim već 4-o pakiranje, ili drugo od 400ml. Uklanja svaki makeup nakon čega nastavljam dalje sa svojom rutinom za lice.

Essence krema za ruke je nešto masnija ali nije teška niti premasna te se lijepo rasporedi i brzo upije na koži. Ima lagani miris koji ostaje neko vrijeme na koži nakon nanošenja.

Osim pisanih favorita, po prvi put sam snimila i video o favoritima koji će biti naknadno dodadn u post.

 

                               



Koji su proizvodi vama obilježili početak ove godine?

1 komentar:

  1. Mixina krema i catrice puder su i moji favoriti već neko vrijeme, odlično mi odgovaraju!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.