četvrtak, 20. prosinca 2012.

1st blog anniversary and giveaway

Hello everyone! Today is my first blog anniversary and i am so happy! I have a small giveaway but it is only for Croatian residents. Next giveaway will be a international.

Pozdrav svima! Danas je moj prvi blog rođendan i jako sam sretna. Pripremila sam malo darivanje ali ono je samo za Hrvatsku. Sljedeće darivanje će biti međunarodno.



U darivanju pobjednica će osvojiti:

Flomar lak br.238 malinasto-crvena boja
Flomar lak br.390 metalik-srebrena boja
Eveline volume lip extreme sjajilo u prekrasnoj rozoj boji

A da bi još više uživali u osvojenom darivanju tu su i Milka praline.


Da bi osvojili slatko-kozmetički paketić potrebno je:

1. Biti sljedbenik bloga
2. Lajkati Beauty blog by tina
3. Ostaviti komentar :)
4. Prijaviti se možete samo jednom

Darivanje traje do Božića 25.12. kada će se znati sretna dobitinca.

Svima želim puno sreće.
                     

23 komentara:

  1. Sretan 1. blogo rođendan i naravno želim ti ih još puno, puno... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. sretan ti rođendan... nadam se da će ih biti još puuuuno :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan rođendan :)

    I navrati kod mene
    http://majolinacity.blogspot.com/ :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga, sretan blogorodjendan, i samo tako nastavi

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretan rođendan, sve najbolje :)

    Ivana Pavelić
    pavelic3@]mail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. kasnim jedan dan za čestitanje, ali još uvijek vrijedi, badam se.
    Pa draga moja Tina sretan ti prvi rođendan uz želju da ih zajedno proslavimo još mnogo, mnogo :))
    Sve sam napravila kaj se traži i čekam izvlačenje
    puse

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan 1. rođendan!
    Nadam se da ćeš svojim radom i trudom ostvariti ih još puno!
    Pozdrav. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan blogorođendan :D

    Poklon je super D:

    OdgovoriIzbriši
  9. Gracias por tu visita. Mila...

    FELIZ NAVIDAD...

    OdgovoriIzbriši
  10. hehe baš slatko ;)
    čestitke ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Sretan rođendan i još puno takvih :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretan rođendan i još puno takvih :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sretan rođendan i sreta Božić <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Sretan rođendan i Sretan Božić <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.