četvrtak, 6. prosinca 2012.

Nivea face mask,lip balm and cleansing mousse

Hi beauties! Today i 'll write about Nivea's product for face. In end of august i was a winner on facebook game. And i winn this:

Bok ljepotice! Danas vam pišem o Niveinim proizvodima za njegu lica. Krajem kolovoza bila sam pobjednica u jednoj nagradnoj igri na facebooku. I osvojila sam ovo:

I was winn: lip balm,face mask and cleansing mousse.
Osvojila sam: labello,masku za lice i pjenicu za čišćenje lica.
                                Lip balm: Is so beautiful. It's a nice pink color with white in the middle. Lip balm have  a nice scent and on lips leave a nice pink color.  When you use it,you will fell cold effect. Lip balm contain 4,8gr/5,5ml E.

Labello: Labello je prekrasno! Lijepe je roze boje sa bijelom sredinom. Labello ima ugodan miris i na usnama ostavlja prekrasnu rozu boju. Kad ga koristite osjetit će te osvježavajući efekt. Labello sadrži 4,8gr/5,5ml.

Ingredients: dekspanetol,vitamin E, jojoba oil,shea butter and menthol.

Sastojci: dekspanetol,vitamin E,ulje jojobe,shea maslac i mentol.

                                
    Face mask: Face mask come in small packaging 2x 7,5ml. Mask for intesive hydratation and give skin moisturizer and  makes gently and soft.  Use: put a rich amount of mask 2-3 times on week on face and neck.Avoid area arond mouth and eye. Leave to 10-15 minutes. Remove with whipe and warm water. Enough for 2 times. For all skin type. Dermatological tested.

Maska za lice: Maska za lice dolazi u malom pakovanju 2x7,5ml. Maska je za intezivnu hidrataciju i daje vašoj koži dodatnu vlagu čineći je mekom i nježnom. Upotreba: Nanjeti 2-3x tjedno na lice i vrat u bogatom sloju. Izbjegavati područje oko usta i očiju. Ukloniti blaznicama i mlakom vodom. Dermatološki testirano.
        Cleansing mousse: Refreshing mousse  for cleansing face,rich with vitamin E  and hydra IQ. So soft to clean face,and after use skin is clean and soft. One of best product i have. This is for normal&combination skin. Contains 150ml.
 
Pjenica za čišćenje lica: Osvježavajuća pjenica za čišćenje lica,bogata vitaminom E i hydra IQ. Jako meka za čišćenje lica,nakon čega je koža čista i mekana. Jedan od boljih proizvoda koje imam. Namjenjena je za normalnu i mješovitu kožu. Sadrži 150 ml.         

After all i am very content with all this producs. Did you try some Nivea product?
Nakon svega, jako sam zadovoljna sam sa svim proizvodima. Jeste li probali neke Niveine proizvode?

Unitill next post,
xoxo,Tina

Broj komentara: 13:

  1. Zakaj mi ne da ostaviti komentar :/

    OdgovoriIzbriši
  2. U, ili sad prolazi. Uglavnom, bila sam pisala ranije kako sam i ja dobila poklon-paket na darivanju od Šminkerica :) ALi sam dobila za suhu kožu pjenu za umivanje, a ja imam masnu, tako da ga rijetko koristim. Ali mi je zato Labello super. A maska za lice je iscurila po paketiću :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam među prvim,a odgovorila na mail pa sam mogla birat pjenicu. i došlo mi je sve čitavo.

      Izbriši
  3. Sviđa mi se ovaj Labello, a moj je taman pri kraju pa bi ga mogla probat, treba mi nešto malo bolje za zimu od ovog voćnog kojeg imam :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moja preporuka. njeguje i ostavlja njeznu pink boju i lipi osvjezavajuci efekt

      Izbriši
  4. Hi Tina,
    I really like the Nivea's products and I use a lot.
    Have a wonderful weekend.
    xx

    OdgovoriIzbriši
  5. nisam probala još ništa od ovog pa ne mogu ni sudit ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. i ja lajkam labello! trenutno mi je odličan od masline i limuna, a ovaj bi mogao biti sljedeći :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam i ja taj od masline i limuna ali ga nisam puno koristila

      Izbriši
  7. ova pena mi deluje jako zanimljivo :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.