nedjelja, 29. rujna 2013.

Month in pictures: September

Bok šminkoljupci! Danas sam se odlučila za jedan ležerniji post ali i moj prvi mjesec u slikama.

Rano jutro pola pet,svakog dana putuje vaša Tina. Ok,ne putujem u pola pet već se tada ustajem a u autobusu sam u 6.08. Ovo je stanica gdje čekam bus.

                                   

                                         
Balkonska vrata mi nisu u funkciji oko 10 mjeseci pa sam osuđena na slikavanje u hodniku zgrade:
Nadam se dfa ćemo kroz ovaj tjedan riješit vrata jer susjed ima neka,ako ne onda ih radimo po naruđbi i čekamo 4 tjedna :(                      
                                                     
Kada je vani lijepo i sunčano tada obično odem na igralište iza zgrade koja sva djeca već zadnjih 17 godina koliko živim tu zovu 'garaže'.

                                                   

Nažalost sami beton,nekoć smo imali koševe za košarku dok ih ostali nisu uklonili ili razbili. Kako susjed kaže,ovo je trebala biti zelena površina puna sadržaja za djecu a to se nije dogodilo pa je lakše bilo beton obojat u zeleno. :P Ovo igrališe je baš veliko a ja sam slikala samo dio. Ove pregrade koje vidite sa desne strane,e pa tu su nebrojeno puta upale razne manje lopte a dole ispod se nalaze garaže.
 
                               

Kod ovog stupa uglavnom sve posložim što imam i onda idem slikavat. To su obično ruževi,lakovi ili moji nokti. Ako je netko u blizini tada odem kod donjeg stupa kojeg možete vidjeti na prethodnoj slici. Nekoć davno ovo je bila rasvjeta koja je radila dok je nisu razbili kamenjem i povadili sve žice.
                                                   

Ako se pitate kome dajem slobodu u bojanju i šišanju onda je to ovaj salon i njegova vlasnica Sandra koja mi nije samo frizerka već i prijateljica. Na plaći sam častila nas žene,točnije mamu,sestru i sebe a svoju frizerku nisam vidjela od sredine lipnja kad sam skartila kosu prije početka kupanja. Nažalost moja frizerka se razboljela i nadam se da je ovo zadnje što ide na kemoterapiju. Srećom pa je na vrijeme otkriveno. Sandrić,volim te najviše na svijetu! :*

                              
Volim raditi i kolače ali torte mi nekako najbolje 'leže'. Ovo je LCHF torta a recept za nju sam našla kod Blanke.  Ovu je uprskala mama jer je u već omekšanu želatinu dodala tople vode iz bojlera kako bi bila još mekanija jer se nije dala mikasti pa je mater ulila sve iz posude u kremu. Tek sutradan je bila ok. Koliko-toliko :/  Nije se pojela do kraja,ostalo još pola i završilo u smeću :(

Svako jutro se obavezno čujem sa materom dok sam na poslu a onda dobijem većinom dobre vijesti da su mi došli paketi. Tako sam ovaj mjesec naručila dugo željene RT kistove i essie lakove:

                              
                                                   

                                                      
Neznam koliko vas zna,ali ja se bavim izradom nakita,ukrasnim kutijicama u decoupage tehnici,svječnjacima i ostalim kreativnim stvarima. Ovog puta sam uspjela upasti na Modni alter ego i na izlaganje pod temom Indian Summer. Atomsfera je bila odlična,bilo je dosta kreativaca među kojima sam i ja:)

                                
Ta-da! Moj stol,dok sam ja složila sav nakit,mater se zabavila slaganjem kutijica,broševa,vizitki....

Cijela atmosfera je bila opuštajuća,od francuske muzike,pop-a,rock-a, light show-a.... A da nebi bili gladni,za slatke zalogaje su se pobrinuli iz Torte Split čije su slastice koštale samo 5kn! Moralim li pisati kako su bile neodoljive?

                              
                               

Nebo večeras u Splitu:
                              
                             

              


To bi bilo to... Nažalost shoppingiranje po TC Jokreu,odlazak kod Žane, pronalazak naočala koje sam izgubila i koje je našao kolega nakon mjeseca dana nisam slikala kao ni odlazak na picetu sa sekom sinoć do obližnjeg fast fooda na Koteksu. Nadam se da ću uskoro na plaći uzet mobitel na touch pa ću slikat sebe u radnoj robi i sve ono što ne stignem ili zaboravim ako aparat nije uz mene.

Nadam se da vam se svidio moj mjesec u slikama. Što ste vi lijepoga radili ovaj mjesec?

Broj komentara: 13:

  1. Zanimljive slike, zanimaju me tvoje ukrasne kutijice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga. moje radove mozes vidjeti na blogu i facebook stranici Dalmatinaart

      Izbriši
  2. Drago mi je da si uspila predstavit svoje radove na takvom druženju. Ja sam bila prije par godina u kafiću Alterego isto na tom modnom alter egu, jedna poznanica mi je izlagala svoj nakit i torbe. Možda ćeš je i znat, Sanja iz Arke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nazalost neznam bas nase kreativce iz slita i okolice a sanje se nesjećam sa izlaganja a mozda je i bila

      Izbriši
  3. I mene zanimaju te ukrasne kutijice, posebno ako su sa ladicama :) kolacic bih smazala dok kazes keks :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam ti jedan ladičar,drugi mi je oštećen i ladice zapinju pa se tesko otvara i zatvara. no nije ih tesko naručit jer uzimam iz okolice splita. model,boje i motive sama biras ;)

      Izbriši
  4. Kreativka, svaka ti čast! Odlične fotke ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme eto što je ljubav prema bloganju, da se čak slika i po hodnicima i vani na otvorenom :) Nadam se da ćete uskoro riješiti vrata od balkona i da ćeš moći u miru svom dalje fotkati!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se i ja jer na balkonu nisam bila mjesecima!

      Izbriši
  6. malo opuštanja uz teško vrime ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. prelepe fotke! essie i kolaci, njammm :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.