srijeda, 2. listopada 2013.

Favorites of September

Bok šminkoljupci! Još jedan mjesec je iza nas a sa njim i mjesečni favoriti. Što sam sve koristila u rujnu, pogledajte u nastavku :)

Pantene intesive repair,u godinu i nešto koliko ga koristim je moj najdraži šampon. Osim njega tu je i Wella koja je također odlična a svoje dojmove i recenziju ću pisati uskoro.

                               
Kod njege lica nema velikih promjena,bez Niveinog gela i Biodermine miceralne dan nemože proći. Tu je i Biodermina Photoderm max50+ fluid koji stalno  koristim.  Od stalne njege je i Miyu podočnjaković kojeg sam zaboravila staviti :/

                               
Nivea Happy time gel za tuširanje od naranče i hranjivim bambuisovim mlijekom je divan gel koji odlično miriše a kožu ostavlja mekom i mirisnom.

My body piling za tijelo od papaye i naranče koji super miriše i radi dobar piling na koži. Ako ste ljubitelj ovakvih mirisa,odite do Bipe jer je ovaj piling LE.

Fa Nutri Skin 48h je ok dezodorans ali me nije nešto pretjerano oduševio a njegov miris mi je jak pa jedva čekam da ga potrošim do kraja i uzmem nešto blaže.

Autan je odličan protiv tigrastih komaraca,moje drugo pakovanje bez kojeg neidem na posao.

                                
Essence odstranjivač je super i za raliku od onog rozog kojeg sam imala je odličan  jer ne smrdi toliko(bar meni)

Eveline 3u1 je odličan njegujući lak kojeg stalno koristim kao bazu prije lakiranja i nokti su mi jači nego prije.

Essence sweet as candy je nježan svijetlo rozi lak koji je gotov proziran na noktima. Da bi bolje došao do izražaja potrebno je staviti više slojeva. Odličan je i kao baza za druge lakove,pogotovo ako radite gradient ili ombre. Nenapadan za školu,posao i sl.

                               
Essie lakovi koje sam dugo priželjkivala,napokon su moji! Ova 4 slatkiša su još ljepša uživo a manikuru koju je napravila Žana sa njima mogli ste vidjeti u jednom od  postova.

Imamo li što zajeničko u favoritima? Što bi sljedeće voljeli vidjeti u recenziji?

Broj komentara: 7:

  1. divni su mi ovi Essie lakovi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. i m,eni su jako dragi a ovakvih boja nemam pa su mi time još drazi

      Izbriši
  2. Jako lijepi favoriti, posebno su mi upali u oko Essie i Bioderme :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) joj danas sam imala nezgodu kad mi je dio ove kremice iscurio u torbici na poslu po mobitelu i svemu ostalome :(

      Izbriši
  3. joj ta nivea mi preukusno miriše :D
    lakići su super, ali i to sam već rekla ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. prelepi favoriti :) od svega sam probala jedino biodermu :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.