utorak, 8. listopada 2013.

empty #5

Bok šminkoljupci! Od zadnjeg empty posta prošlo je skoro 3 mjeseca! Što sam u međuvremenu potrošila,pogledajte u nastavku ;)

                                               
Genera bagno doccia crema je prekrasan kremasti gel za tuširanje. Jednom mi je nestalo šampona i ovaj gel mi je dobrodošao jer drugog izbora nisam imala :( I ovo nebi kupila već mama uvjek navali na ovako velika pakovanja,još ako su povoljna...

Hobby prekrasan kremasti tekući sapun za ruke koji ima divan ali ne prenapadan miris. I pjeni ko lud!

Baby love kupka od glave do pete: probala jednom za kosu i više nikad. Taj nered koji mi je napravio jedva sam uspjela riješit jer sam skoro u suzama otišla kod frizerke. kao gel za tuširanje je ok.

Nivea diamond touch je prekrasan gel za tuširanje koji je odličan kao i svi njihovi.

                               
Dove original sam kupila jer volim isprobavati i druge mirise,i u dm-a mi se nije učinio onako jak kad sam mirisala čep(nisam špricala!) ali kad sam ga kod kuće probala,pokajala se :( jedva sam dočekala da ga potrošim i još sam kuću mirisala sa njim.

Pantene je moj HG šampon! Vjerovatno sa njime idem na živce jer je stalno u favoritima i empty postovima ali kad ga toliko volim.... <3

Afrodita mineral water je divan osvježavajući gel za tuširanje sa sitinim piling zrncima.

Balea Mediteran tzekući sapun za ruke je divan sapun,ugodnog i morskog mirisa ali iz LE pa se nadam da će ga sljedeće lčjeto ponovo staviti u ponudu.

Afrodita  Oliva uljni odstranjivač sam kupila još lani ili čak kasnije a koristila sam ga povremeno. Prvo bi koristila obične odstranjivače a zatim afroditin sa kojim bi još jednom prošla reko noktiju ako sa prethodnim odstranjivačem nisam sve skinula. Kupujem ponovo.

Autan tropical me spasio od letečih krvopija i većmi je druga bočica pri kraju.

                              

Luxepil trake za depilaciju sam probala prvi put. U pakovanju je 16 traka i ja sam ih uspjela potrošit sve u jednom danu! Trake su mi pucale,vosak ostajao zaljepljen na nozi... I opet nisam sa trakama sve dlačice počupala jer kod mene ima više uaslih nego normalnih dlačica koje izađu van. Jedini spas mi je u šećernoj pasti jer mi britvice i aparati uzrokuju užasne svbeže,osipe,alergije.

Balea maramice za skidanje šminke su mi dobro došle i kao osvježenje tokom dana.

Cotoneve blaznice koje sam potrošila po xy put.

Centravit koji sam kupila na početku sezone ali nisam nešto oduševljena njima za razliku od mog brata koji ih je redovito uzimao i njemu su pomogle.

                             
Supradyn šumeće tablete sa Q10 kupujem redovito,i ovde su dva potrošena pakovanja a i trećoj tubici se polako nazire kraj. Ugodnog okusa i osvježavajuće.

Nivea shower gel je ok,bar po onom što sam mogla probat putem testera.

Nivea power fruit je prerasan osvježavajući voćni gel za tuširanje,čiji tester sam već imala prilike probati nekoliko puta i sljedeći put ga definitivno kupujem.

Balea maska za lice od papaye,shea maslaca i aloe vere je divna osvježavajuća maska koja odlično nahrani kožu,ostavlja mekom i neradi nikakve nerede na licu.

Garnier moisture match za normalnu do suhu kožu,nije za mene.

Afrodita make it beautiful krema za normalnu do mješovitu kožu je tako-tako. Zapravo cijela ova linija mi uopće ne odgovara koliko njihova hydra linija.

Garnijer moisture match za kombiniranu kožu i bolje mi odgovara od prethodne :)

                           




 Balea gel za tuširanje od manga i ananasa,prefino miriše!

Balea hawaiian pineaple je fantastičan gel čije sam zalihe napravila i čuvam ih za najhladnije dane kad ću priželjkivat ljeto i prekrasno vrijeme.

Dove invisible dry  je super dzodorans,nije jakog mirisa i to mi se najviše sviđa. Ne ostavlja tragove na tamnoj ni svijetloj odjeći. Kupujem ponovo.

Afrodita acai berries divan uljni gel,prefinog mirisa. Kad iscrpim sve zalihe vračam se ovoj liniji :)

Lavera pasta za depilaciju koja mi od prvog dana nije išla od ruke. Prvo je bila pretvrda pa sam je pokušala omekšat u mlakoj vodi a tad je bila premekana pa je nisam mogla koristit onako kako je voodoo blonde pokazala u svom videu. Najbolje ide klasičnom depilacijom sa trakicama,ali ja nisam uspjela iskoristit jednu trakicu više puta,pasta je premekana i treba svaki put iznova stavljat pastu da bi ona uklonila dlačice. Puno posla,malo ili nikakvog efekta. Premekana,količinski je malo ima dok za iste novce kod Miyu možete uzet 3x veće pakovanje. Nekupujem ponovo.

                                

Balea i njihovi tekući sapuni su mi fantastični pa tako i ovaj sa mirisom breskve koji je kremast i super mirise.

Cotoneve blaznice od 100kom. Šteta što ne postoje puno veća pakovanja,u međuvremenu sam potrošial još nekoliko pakovanja blaznica,njih stavrno nikad dosta.

Avon solutions radiance krema,onako ok mi je ali me nije nešto posebno oduševila.

Citronela eterično ulje koje sam koristila za svoje mućkanje protiv tigrastih komaraca ali poslje mi se nije dalo i nisam imala vremena za dodatna mazuckanja na poslu tako da drugo pakovanje imam ali ga ne koristim pa ću mu naći drugu primjenu.

Avene krema za lice sa spf 30  je divan i lagan sa odličnom zaštitom,za njim bi najčešće posezala prije odlaska iz kuće,pogotovo kad bi bila u žurbi da nevadim sve iz svojke kozmetičke torbice za posal. Sa zaštitom od UVB i UVA zraka.

Bioderma AKN me uvijek spašava kada mi izađu prištići po licu a skupa sa njim koristim i Al koje mi lice dovedu u red.

                         


Vichy neovadiol je super krema koja mi se jako svidjela i voljela bi ponovo probati isti tester ali prema onom što sam imala prilke probati,proizvod je odličan!

Uriage depiderm za za smeđe mrlje koje izbiju po licu i rukama. Prvi put kad sam ga probala zatezao mi je kožu a svaki sljedeći put crvenilo i svrbež. Ispod oka mi je bio plik veličine kovanice od 20 lipa. Iako smeđe mrlje čini manje vidljivima,nebih ga kupila s obzirom da mi ne odgovara za lice,a da ga koristim samo za ruke,mislim da mi se samo zbog toga ne isplati kupovati kremu i davati pare.

Nivea krema za dnevnu i noćnu njegu,divnih i ne napadnih citrusnih mirisa,gel za lice iz ove linije imam pa ću vjerovatno uzet i ove kreme.

                             

To bi bilo to,37 proizvoda uključujući i testere. Što ste vi potrošili u zadnje vrijeme? Imamo li koji zajednički proizvod na popisu?

Broj komentara: 12:

  1. Odgovori
    1. hvala :) polako se skupljaju proizvodi za sljedeći empty post :)

      Izbriši
  2. Uh ti si bas vrijedna, svi objavljuju empties a jedino sam ja uzasno spora sa trosenjem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da mi nema mojih ukučana koji mi pomazu u trošenju nekih proizvoda neznam kad bi se ovolio stvari potrošilo

      Izbriši
  3. dobro si se ovaj put natrošila :D
    nešto sam probala, ali tek manji dio

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. samo polako :) na kraju godine ću izbrojat i objavit sve potrošene proizvode

      Izbriši
  4. Dva sapuna potrošena, i to tečna :) To sam odmah primijetila jer meni jaaako dugo traju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je ovaj Babylove zakon, s njim perem kosu već neko vrijeme i jako sam zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.