srijeda, 23. listopada 2013.

Kiko smart lipstick no.902

Bok šminkoljupci! Za danas sam vam pripremila post o Kiku smart ružu u nijansi 902,a uskoro slijede recenzije i o ostalim kiko ruževima.

Kiko ruževi dolaze u mat crnoj čvrstoj plastici. Sadrže 3,5gr a cijena im je 3,90€. Rok trajanja im je 18 mjeseci od otvaranja. Kiko smart ruževi dolaze u 24 nijanse.

Ruž je divne smećkasto-roze boje sa sitnim srebernim shimmerom i nježnim slatkim mirisom koji nestaje prilikom korištenja. Pigmentacija mu nije jača strana kao ni postojanost. Ruž je više kao njegujući balzam za usne. Ne isušuje,ne uvlaći se u linije usana. Nažalost jelo i piće neće izdržat. Na mojim usnama gotovo da se i primjeti,malo ih oboja i to je sve. Ali,ukoliko grickate usne kao i ja tada će vam biti vidljive i najmanje nepravilnosti na usnama. Ruž je dobar za dan i za sve koji nevole intezivan makeup,dobar je  za nude look,posao,školu,jer njegova boja nije napadna i vjerujem da bi većini pristajala. Na usnama ga nisam mogla slikati kako treba dok aparat ima neko ludilo te odbija takvu vrstu suradnje,ali nećete ostati uskraćeni za slike i swatch :)

                                          


                                                                   
                                                      
                                                      
                                                 

                                         

Shimmer je jako sitan i ne ostaje na usnama. 

 
Kao što možete vidjeti na swatchu,pigmentacija mu slaba,ja ga na usnama nanosim u debljem sloju. 
Što se tiće kiko smart ruževa postoje 2 linije: njegujući koje ja imam i koji dolaze u 24 nijanse i hidratatni koji dolaze u 4 nijanse. Trenutno su na popustu na Kiko stranici. Kiko možete naći u Dm-u u Njemačkoj ili Austriji ,ja sam svoje ruževe kupila zahvaljujući našoj Mirni  a isto tako Kiko kozmetiku možete naručiti putem njihove web stranice jer šalju i kod nas ;)

INCI:

                             

Iako ih imam 3,planiram si kupiti još kiko ruževa. Imate li Kiko proizvode? Ako da koje?
xoxo,tina

Broj komentara: 20:

  1. Nisam koristila njihove ruževe, ali mi se baš sviša boja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* boja je prekrasna,još kad bi duze trajala bilo bi super

      Izbriši
  2. Ruž je po mom ukusu, volim takve njegujuće i slabije pigmentirane.
    Samo mi nije jasno od kad Kiko dostavlja u Hrvatsku????

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja bi bila najsretnija kad bi imala postojanije ruzeve. nema dugo da sam čitala za njihove naruđbe i dostave,sad gledam,mjenjali su opcije slanja?

      Izbriši
  3. Krasna boja, ali šteta što nije postojan :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna boja :) Nesto sto isama najcesce nosim ;)
    Nisam probala Kiko ruzeve, ali cula sam samo pohvale ;) Nedavno sam dobila rumenilo i Sugar Mat lak :) Divni <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super! Ja imam samo ruzeve dok ostatak njihove dekorative nemam :(

      Izbriši
  5. Krasan je bez obzira na to što je slabo pigmentiran. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao ovaj sam ja htelaaaaaaa! prelep je <3

    OdgovoriIzbriši
  7. imam samo lakiće, ali nadam se probati i štošta drugo ;)
    meni osobno se ovakvi ruževi sviđaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja lakove nemam pa se nadam da cu od kika imat od svega po malo :)

      Izbriši
  8. nešto sam propustila pa ne znam jel' odgovor već otišao ili nije... ako je, ovaj briši da se ne duplira ;)
    meni se sviđa, nadam se da ću imat prilike probat koji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odgovor je objavljen,čak sam imala i duple,sad neznam jel od ovog ili prethodnog. kiko je super,volila bi imat onu njihovu paletu sjenila

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.