ponedjeljak, 25. travnja 2016.

Nek' mi je sretno

Bok šminkoljupci! Nemam običaj pisati nešto što nije beauty tema, zaprao to je jako rijetko... Ovim putem s vama želim proslaviti svoj rođendan. To sam si uvela prije par godina na blog a lani to nisam bila u mogučnosti. Ok, neka prošla godina ostane tamo gdje je. Ovako virtualno vas častim s jednom jako ukusnom tortom koju je moj brat radio prije par dana vježbajući slastičarstvo.

                                       

Meni je obečana torta koju želim po Cordon Blue kuharici pa si želim tortu sa sladoledom. Jedva čekam da je dobijem! :D

Što samoj sebi želim za rođendan? Prije svega zdravlje! Bez zdravlja uzalud je sve drugo u životu. Zatim si želim posao, ljubav, kozmetike, tečajeve (i da si naučim oblikovati nokte!)  i još punoooo postova, videa i svega što je vezano za blog. Ova godina počela je dobro, nadam se da će se tako nastaviti ne samo do kraja ove godine već i svake koje dolazi. Hvala vam svima što ste dio mog malog internetskog kutka.

Vaša Tina

Broj komentara: 18:

  1. Sretan rođendan 🎂 🎁 🎀 i sve najbolje želim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan Ti rođendan! Sretno i neka Ti je divan dan♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan ti rođendan i sve najbolje ti želim!! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan rođendan!! Tortu je radio tvoj brat? Wow! Izgleda predobro i voljela bih znati malo više o njoj, ako može i recept :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Da, brat mi kuha, radi kolače.... Recept je njegov iz glave, nešto iz knjige :D Mislim da nikom ne daje recepte već da ih drži samo za sebe

      Izbriši
  5. Sretan rođendan draga i lijepo ga proslavi :* :*

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.