petak, 1. travnja 2016.

Favorites of March

Bok drage moje! Nadam se da ste se za Uskrs lijepo proveli i uživali sa svojom obitelji i najbližima. Isto tako se nadam da vas danas na dan 1. travnja nitko nije uspio zeznuti. Vrijeme je za još jedne favorite i nekako ih je sve manje jer sa dekorativom nisam baš na ti u zadnje vrijeme. U svakom slučaju planiram i post o zimskim favoritima.

Njega lica je ostala dosta jednostavna: Pjenica, miceralna i regenerativa krema koja mi se pokazala najboljom od svih koje Olival ima.

      
Avonova pjenica je blaga, nježna a o njoj sam pisal recenziju (klik)

Olival je blag prema koži,pogotovo prema očima, no bilo je i trenutaka kada mi nije uvije odgovara o čemu sam više pisala ovdje u recenziji.

Olival regenerativna krema je jedna od boljih krema koje sam probala a kompletnu recenziju imate ovdje.

      

S Afoditinim proizvodima sam dosta zadvoljna, pjenica i mousse su došli do kraja dok pilinga za tijelo imam za 2-3 korištenja. ( recenzija )

Fruttini prvi put koristim, gel je kremast i fino miriše na kokos i bananau i sviđa mi se što miris nije napadan već je lagan i ugodan.


  

My Face young su vlažne maramice kupljne u Bipi i pokazale su se odličnima za uklanjanje swatcheva s ruke a kakve su za skidati makeup to vam ne bi znala reći jer ih u tu svrhu još nisam probala.

To bi ukratko bilo sve, nadam se da će volja za dekorativom doći čim se do kraja trgnem iz zimskog sna!

Koji su vaši favoriti za prošli mjesec?

4 komentara:

  1. Bas zelim da isprobam Afroditin mus od jagode medjutim nigde ne moguj da ga pronadjem, ali deluje savrsenooo! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I da ga baš nigdje nema? Čudi me to, no nadam s da ćeš ga i ti uskoro probati :)

      Izbriši
  2. I ja potrosih tonu vlažnih maramica za brisanje po rukama.. ženska mora probat' i povuć' liniju po ruci pa makar.. :D :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.