nedjelja, 10. travnja 2016.

MMS: Animal print

Bok šminkoljupci! Danas u nedjelju na noktima nosimo životinjski uzorak. Ja sam se i ovog puta odlučila za uzorak leoparda. To mi je jedna od dražih manikura koja je dosta efektna. Na nokte sam stavila lak za jačannje noktiju a nakon toga Avon Iceberg white lak. Nakon toga sam u različitim bojama lakova radila točke uz pomoć točkalica a obrubljivala sam uz pomoć čačkalice i crnog laka.


       
Na palac sam stavila nadlak i kist nije ni dotakao manikuru a već ju je razmazao :'( zato vam i stavljam manikure bez nadlaka u nedjeljnim postovima.

    
Manikura mi se sviđa i mislim da bi je mogla sve češće raditi samo sa drugim bojama :D Sad kad mi je jedan nokat upropašten dovršit ću manikuru s nadlakom a onda je do kraja dana vjerovatno ukloniti. Napravila sam palac i kažiprst iz drugog pokušaja a da sam još nešto zeznula mislim da više nebi imala živaca ni volje za novi pokušaj koliko mi god manikura bila draga.

Korišteni lakovi: Essence ultra storng nail hardener, Avon Iceberg white, Avon Real red, Avon Flaming orange, Essence Sing, sweet nightengale, Flormar 423, WnW Black creme  te nadlak samo na jednom prstu Essence ultra gloss nail shine ( kupnju više ne ponavljam).  Ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica. Uživajte u današnjem danu i do idućeg posta

xoxo Tina 

Broj komentara: 12:

  1. Manikura ti je bas zanimljiva :) pokusaj stavljati nadlak nakon sat vremena susenja lakova jer se i meni to desavalo koji god nadlak da upotrijebim iako mi se cinilo da su lakovi suhi.. Uglavnom nakon 15 minuta susenja moji lakovi nisu suhi i onda cijela manikura i trud odu uzalud :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam sigurna koliko je vremena prošlo no i na drugoj ruci mi nije nista bolje :( nisam zadovoljna ovim nadlakom jer on zna skidat lak s noktiju.

      Izbriši
  2. Ovaj nadlak je i meni umeo da razmulja manikir, ali uz nežno nanošenje vrhom četkice sam uspevala koliko-toliko da držim situaciju pod kontrolom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, a ovog puta nisam ni takla kistom manikuru, razmazalo se :(

      Izbriši
  3. Fora mi je tvoja šarena manikura. :) Iskreno ja rijetko kad nanosim nadlak jer mi uvijek upropasti trud i razmrlja sve, bolje ostavi kako je ili pokušaj dan kasnije nanjeti nadlak, dok sam tak radila nije mi razmrljao uzorak. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Radila sam i tako kad bi sutradan stavila nadlak no manikura mi se znala malo i zgužvati. Srećom pa se ispod nadlaka neke stvari ne vide ;)

      Izbriši
  4. Jao sta je s tim nadlakom, kao da ga od acetona prave..i meni je prosli put linije pobrkao, pa ga danas nisam ni stavljala..svidja mi se ova plava boja, ne mora uvijek standardno biti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako se skoro i ponaša, kao aceton,zato je dobar za naljepnice tko ih voli na noktima :)Ova plava je prekrasna boja, jedna od rijetkih koje imam u kolekciji

      Izbriši
  5. Sviđaju mi se žive boje koje si koristila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, drago mi je da ti se sviđa manikura

      Izbriši
  6. Super su boje :)
    Nadlak stavljaj nakon sat vremena sušenja, onda bude bolje, a probaj uzeti BTGN nadlak, on je meni zakon.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Uzimala sam BTGN pa sam se odlučila za promjenu i vidit kakav je ovaj nadlak a bome više ga neću uzimati.

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.