nedjelja, 3. travnja 2016.

MMS: Stripes manicure

Bok šminkoljupci! Danas na noktima nosimo usklađenu manikuru sa prugicama. Oko manikure nisam puno dvoumila, jedino sam obnovila malo crveni lak o kojem sam pisala neki dan ovdje a preko crvenog sam stavila nail art trakice i tada sam bijelim lakom Iceberg White pokrila trakice i nakon toga ih brzo povlačila. Nisu mi ispale najurednije i najpreciznije jer ovakvu manikuru radim rijetko.

             
   

Na nkte sam nakon toga koristila cvjetić iz Essence linije wake up, Spring a do malog sam stavla nadlak te sam preko svih noktiju stavila Essence TC ultra gloss nail shine. Na žalost te slike mi nisu ispale najbolje tako da stavljam samo ove bez nadlaka. Prilikom skidanja trakica malo sam zamazala kažiprst pa sam ga popravljala istim lakom a slično je bilo i sa prigama gdje se nisu razdvojile do kraja pa sam ih čistila i razdvajala acetonom. Na kraju mi je kist počeo kupiti crveni lak i prije nego je cijela manikura postala mrljava i roza tu sam stala.

Lakovi: Essence ultra stong nail hardener, Avon real red, Avon Iceberg White, Essence wake up spring tc, Essence tc ultra gloss nail shine.

Ne zaboravite pogledati predivne manikure ostalih blogerica :)

Broj komentara: 10:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.