nedjelja, 24. travnja 2016.

MMS: Delicat print

Bok šminkoljupci! Danas na noktima nosimo delikatni uzorak. Iako je internet pun manikura na ovu temu, odlučila sam se za kombinaciju japanskih slova i leptira jer drugih motiva nisam imala na pločicama i vodenim naljepnicama. Iako sam mogla staviti motiv čipke, nisam se željela ponavljati s manikurom kroz drugu temu. U početku sam mislila nokte lakirati u bijelo kako bi motivi više došli do izražaja no na kraju sam se odlučila za Essie i Madamoiselle.

                                  
   

Korišteni lakovi: Essence nail hardener, Essie Madamoissele, BPS BOP/252 vodene naljepnice, Essence nadlak. Nadam se da vam se manikura svidjela i ne zaboravite pogledati što su ostale cure napravile :)

Broj komentara: 13:

  1. Ovi leptirići su baš slatki 😍

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatični su ti leptirići :)
    Ja bih na tvom mjestu samo malo skratila noktiće i oblikovala ih na način da svi budu podjednaki! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam draga, to sam radila na desnoj ruci bez većeg uspjeha a nokti mi se i krive što su duži :/

      Izbriši
    2. Onda ih nemoj puštati tako duge!

      Izbriši
    3. Nije mi se to događalo do sada a primjetila sam i na noktima koji su nešto kraći da se u kutevima savijaju. Sama ih ne znam tako dobro oblikovat a da ne unakazim sve nokte. Treba mi poduka, definitivno

      Izbriši
  3. ovi leptirici su bas super za proljece :) ja bih ih stavila na bijelu podlogu da se vise istaknu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš proljetno djeluju :) Mislila sam o bijelom laku na kraju sam se odlučila za jelly rozi

      Izbriši
  4. Preslatki su mi ovi leptirići. :) Ako te muči rašpanje, znaš kak si olakšaj, prvo izrašpaj donji dio nokta sa strane, time ćeš umanjiti savijanje noktiju u krive strane i onda lagano rašpaj vrh nokta, barem ja tako radim. :) I isto mi se znalo desiti da su mi se savijali i krivili nokti, dok su bili jako dugački pa sam onda samo sa strane rašpala kako bi ih izravnala i to mi je pomoglo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Hvala na savjetu za rašanje svakako ću probati pa javim rezultate na blogu :)

      Izbriši
  5. Zanimljive nalepnice, pogotovo leptirići. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.