subota, 2. travnja 2016.

Favoriti zime

U ovom potu ću napraviti kraći osvrt na proizvode koje sam koristila od listopada pa sve do sada. Većina proizvoda ima svoje recenzije na blogu no ja ću vam staviti linkove od svake.

Njega lica

                   
Afrodita pjenica za čišćenje lica mi se pokazala dobra, ima lagan i ugodan citrusni miris i nju sam koristila svakodnevno u svojoj rutini u njezi kože. (link)

                  
Osim Afrodite, dobrom pjenicom se pokazala i Avonova (link)

   
Olival linija od smilja je super, kremu za noćnu njegu sam potrošila dok su ostale pri kraju no spremam ih u ladicu gdje će opet doći u upotrebu početkom zime kada će biti potrošene do kraja a onda slijedi kupovina novih kremica :) (link)

Njega tijela

Afroditina linija od jagoda je odlična i užitak je bio koristiti ove proizvode a više o njima imate recenziju ovje na linku.

  

Afrodita linija od argana je super. Ulje koristim kada masiram sestru dok su gel i losion došli do kraja. Užitak ih je bio korisiti. Recenziju imate ovdje (link)

  
Olival čarobno mlijeko je savršeno! Meni se jako svidjelo jer se brzo upija, ne masti kožu, hrani i njeguje i još fino miriše. Recenzija (link)

Njega kose

Ovo je jedini šampon s kojim sam uistinu bila zadovoljna a želja mi je probati Orange i krute šampone

                         

Tinktura me oduševila sojim šamponom od čička koji je moju kosu oprao kako treba! recenziju imate ovdje.

Njega ruku i usnica

Zimi kada koža treba više njege i vlage koristila sam kombinaciju dviju krema. Cien koncentrirana krema je dosta gusta pa sam je koristila zajedno sa Ziaja kremom za ruke. Tako Ziaja imala manje primjetan miris koji me smeta a Cien krema je bila kaše maziva na rukama.

                                  
Recenziju od Cien kreme možete naći ovdje (link) te Ziaja ovdje (link)

Apivita od propolisa i maslinovog ulja je labelo za kojim sam najšeće posezala i čijem se proizodu polako nazire kraj, inaće meni mazalice za usne mogu trajati cijelu viječnost. Znam da nije za pohvalu no po pitanju njih sam malo lijena :( (link)

To bi bilo sve što se tiće favorita za zimu. Baš me zanima koji će se novi proizvodi naći u mojoj kupaonici i noćnom ormariću dolaskom toplijih  dana.

4 komentara:

  1. Baš zanimljivih proizvoda imaš, probala sam samo Avon pjenu za umivanje, dobra mi je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažemm se :) Drago mi je da ti Avonova pjenica odgovara :)

      Izbriši
  2. Olival čarobno mlijeko, Olival kreme za lice, Afrodita masažno ulje - savršenstva! :) Dijelimo favorite. Ono što bih ja rado isprobala jest ova Afrodita pjena za umivanje, pjene sam baš zavolila. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što imamo iste favorite :) Pjene sam i ja zavoljela jer su lagane i nježne prema koži te se nadam da ćeš i ti biti zadovoljna sa Afroditinom pjenicom :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.