subota, 16. travnja 2016.

Liquid Sun: Mlada zelena pšenica/ prah

Krajem prošle godine dobila sam paketić Liquid Sun mlade zelene pšenice u prahu. Ovo je moj prvi susret sa dodatkom prehani na prirodnoj bazi. Liquid sun je prah mlade zelene pšenice koja se bere u roku od 15 dana od sijanja kada ima najviše nutritivnih vrijednosti. U potpunosti je prirodan proizvod te ga mogu kozumirati svi.

Prah mlade zelene pšenice dolazi u kartonskom pakovanju unutar kojeg se nalazi plastična bočica napravljena od tamnije plastike koja čuva svojstva i kvalitetu proizvoda.

                     
                               
Kada se bočica ovori, ispod poklopca se nalazi tanja kartonska zaštita koja proizvod čuva od vlage i prosipanja. Nakon uklanjanja zaštite osjeti se miris koji meni u početku nije bio drag ni ugodan, jer miriše na pokošenu travu, samo intezivnieg mirisa. Prah je sitan i fino mljeven te se zbog toga nešto teže otapa u vodi.

   

                               
   

Prije nego sam počela s konzumiranjem praha, dobila sam upustva i savjete kako konzumirati zelenu pšenicu. S obzirom da sam lani četiri mjeseca imala jake alergije savjetovano mi je da u mom slučaju smanjim korištenje uzimanja praha zelene pšenice jer bi mi u procesu detoksikacije i čišćenja organizma pšenica mogla pojačati alegiju. Da razjasnim: Dakle, proizvod ne uzrokuje nikakve iritacije niti alergije već svojim djelovanjem na organizam može jače utjecati na tegobe koje imate a samim time to je znak da pšenica radi i da vam se oragnizam čisti od alergija, ili što već imate. Kada sam počela s konzumacijom imala sam svrbež po tijelu kada je pšenica počela da čisti moj organizam pa sam dobrih mjesec dana uzimala samo trećinu žličice praha a kasnije sam postepeno prelazila na veće količine. Nakon više od mjesec dana postupnog navikavanja mogla sam uzeti cijelu poravnatu žličicu pšenice i slobodno je popiti sa vodom ili sokom. Pšenicu je dobro konzumirati prije doručka kako bi organizam primio sva hranjiva svojsta ili dva sata nakon jela. Pšenicu je najbolje konzumirati u 1,5dl hladne vode ili sa sokom od naranče ili limuna čime će te dobiti još više vitamina. Meni se osobno na prvo korištenje okus nije svidio, bilo je više kao da pijem pokošenu travu, no već nakon par dana navikla sam se na miris i okus pa mi konzumiranje pšenice nije teško padalo. Probala sam pšenicu sa sokom od kiwia, naranče i limuna i na taj način mi se najviše svidjela. Već nakon prvih primjena primjetila sam poboljšanje u probavi, cijelu zimu sam prošla bez prehlada a sada se slobodno mogu pohvaliti kako su me alergije ove godine zaobišle. Prah mlade zelene pšenice sam probala uz moj najdraži doručak sa kefirom, chia sjemenkama i goji bobicama. Neobičan a jako ukusan i zdrav obrok.

 
                               

S obzirom da sam od samog početka prah pšenice uzimala u malim dozama dok sam se naviknula na korištenje i njen okus, prah imam još dan danas iako je pakovanje od 80g dovoljno za mjesec dana korištenja. Mlada zelena pšenica u sebi sadrži više vitamina i minerala nego pojedino voće i povrće:

Proteini (g) 24
Prehrambena vlakna (g) 28
Ugljikohidrati (g) 45
Vitamin A ( IU) 47,657
Klorofil (mg) 528
Željezo (mg) 24,8
Kalcij (mg) 428
Vitamin C (mg) 214
Niancin (mg) 7,2
Riboflavin (mg) 7,4

Prah sam uzimala jednom dnevno i to mi je bilo dovoljno tako da sam jako rijetko kad uzimala u danu dvaput prah od zelene pšenice. Prah zelene pšenice mogu konzumirati i djeca:

Djeca od 1-6 godine starosti:
1/2 čajne žličice ( 1,5g) jednom dnevno prije obroka

Djeca od 6 godina starosti i odrasli:
1 čajnu žličicu (3g) 1-2 puta dnevno na prazan želudac, 30 minuta prije obroka.

Čuvati od dohvata male djece. Preporučene dnevne doze ne smiju se prekoračiti. Dodatak prehrani nije nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj prehrani. Čuvati na suhom i tamnom mjestu na sobnoj temperaturi.

Prah mlade zelene pšenice možete naći u Bio-Bio trgovinama, ljekarnama po cijeni od 140kn, s medom u pakovanju od 250g 50kn te kapsulama od 120 komada (za cijenu nisam sigurna), naknadno je napišem.

*PR proizvod. Recenzija je napisana iskreno nakon višemjesečnog korištenja proizvoda.

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.