nedjelja, 13. rujna 2015.

MMS: Velvet/Flocking Powder Manicure

Bok šminkoljupci! Ove nedjelje imamo zanimljivu i efektnu manikuru. Kao što naziv kaže, radi se od jednoj vrsti pudera koji na dodir podjeća na kašmir, baršun. Ovo mi je najjednostavnija i najbrža manikura koju sam napravila. Nakon što sam na nokte stavila 3 tanja sloja Depend laka, odmah sam na nokte stavljala ovaj prah ali prvo sam stavila na vrh nokta tako što mi je puder bio na airu pa bi samo vrh nokta prislonila u puder na par sekunda. Nakon toga sam brzinski stavljala puder na ostalu površinu nokta. Kad bi jedan nokat završila, lakirala bi drugi i odmah stavljala puder po njima. I tako  sve do kraja. Kada se puder primio, bisak sam lagano odstranila i istresla i vratila u kutijicu.


                                 
   
   
  
   

Na nokte sam stavila Eveline 8u1, Depend 394 u tri tanja sloja i Essence guerilla gardening 02mission flower koji sam dobila lani na blogerskoj razmjeni i sad sam imala priliku da ga koristim. Meni se manikura jako sviđa i nebi je bilo loše radit zimi da se nokti malo griju bar ovako dekorativno :D Pogledajte manikure ostalih blogerica.



Broj komentara: 20:

  1. Izgleda zanimljivo, nokto kaputić. Ali sa tim ne mogu prati suđe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, dosta zanimljiva manikura ali inaće kratkog vijeka :(

      Izbriši
  2. Bas dobro izgleda :)
    http://purebeautybyme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. ja bas volim ovu ciklama boju ! lepo izgleda manikir , i ja sam to probala :)
    lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni se sviđa sve što je rozo i ciklama :) hvala ti bubice :)

      Izbriši
  4. kad je zima, nek se nađe ;)
    zgodna bojica :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Uvijek sam htjela ovo isprobati, ali se bojim da to ne bi bilo ni slično tvojoj izvedbi jer baš i nisam blagoslovljena nekom spretnošću :D Ali morat ću ove zime isprobati, baš mi je simpatično kako si to napisala :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma daj, pa ovo uopće nije tesko, zapravo je jako zabavno jer sa višak vratiš natrag u posudicu i bez problema se skida sa noktiju :)

      Izbriši
  6. Pinky <3
    Baš super izgleda, mucasto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, rozo, jedino sam to imala, a da nije fora, je :D

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.