nedjelja, 6. rujna 2015.

MMS: Outline

Bok šminkoljupci! Današnja manikura je obrubljivanje nokta. Može se raditi s lakom, kistom i akrilnom bojom ili markerom za nail art. Samu tehniku sam gledala otkako smo još glasali za ovu temu, ima više tutoriala na youtubeu kako se radi a meni se s dva laka učinilo još najjednostavnijom.
Iskreno, nisam baš zadovoljna kako je ispala, trebala je na krajevima biti puno tanja i oblija, a to mi je možda uspjelo samo na prva dva nokta. Ovako su ispali četvrtasti i kao loša franscuska manikura :'( Nekako se u zadnje dvije teme nisam našla. No što je tu je, bolje od ovoga nisam znala.


                                            
                                          
                                         
Dok nisam radila obrubljivanje sve mi je izgledalo ok ali to me više odsjećalo na ruffian manikuru.

Uglavnom, na notima sam već prije imala Essie Watermelon a preko njega sam stavila dva tanja sloja Avon glow laka u nijansi plush berry. Nakon toga sam još dva puta Essie lakom prešla rub nokta. Nakon toga sve sam zaštiltila Essence BTGN nadlakom. Na linku ispod posta pogledajte predivne manikure ostalih blogerica :)

Broj komentara: 9:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.