nedjelja, 1. svibnja 2016.

MMS: Geometric

Bok šminkoljupci! Prvo želim čestati Uskrs svima koji ga danas slave. Sretan praznik rada. Meni je ujedno i prvi radni dan i to treći put da mi se baš ovako poklopi. A sad manikura :) Danas na noktima nosimo geometrijske oblike. Prva zamiso je bila da crtam ovako ručno kako sam i zamislila a kasnije sam se sjetila da iam chevron traku s kojojm se nisam snašla najbolje pa je izbor ipak pao na crtanje. Nakon što sam na nokte stavila zaštitni lak, preko sam lakirala jedan sloj Avon Iceberg white lak. Kada se lak dobro osušio tada sam sa Essence tatto olovkom crtala geometrijeske likove onako kako sam najbolje znala.

                          
   

Nadlak nisam stavljala niti sam imala vremena čekati da se moje crtanje osuši kako treba. Odlazim na spavanje ranije nego ikad prije  radi ustajanja u 3.30 :) Ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica :)

2 komentara:

  1. bas simpa manikura :D ja jos ne mogu da ce odlucim sto da crtam na noktima za ovu temu :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. Ja vjerujem da ćeš već nešto smisliti :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.