četvrtak, 19. svibnja 2016.

Born pretty store: Chervron traka za manikuru

Bok šminkoljupci! Prije tri tjedna na kućnu adresu mi je došao paketić od BPS-a. Među odabranim proizvodima je i chevron traka za nail art.

Chevron traka je namotana na okrugloj,mekoj pastici, šira je i količinski je ima više od uobičajene trakice za nail art. Trakica ispod ima i papir od kojeg se prvo odljepljuje tako da je korištenje ove trakice dosta jednostavno i jednom kada trakicu otvorite više se nećete pitati gdje je početak a gdje kraj.

                                 
   

Traku odrežete na željenu dužinu a tada je skraćujete na onoliko manjih trakica koliko vama treba. Pincetom odvajate središnji dio trake koji je najuži i koji ima cik-cak oblik. Ako vam se trakica ne da odmah odvojiti tada trakicu na rubovima samo malo savinite i tako će te je lakše odljepiti.

  

Na dobro osušeni lak poredajte trakicu po želji pazeći da je trakica zaljepljena preko cijelog nokta i da nigdje nije ostalo praznog prostora. Tada četkicom od laka pređete preko trakica i odmah nakon toga pincetom krenite s uklanjanjem. Bilo bi dobro kada bi prilikom uklanjanja pratili cik-cak uzorak kako vam povlačenje na ravno nebi upropastilo željeni uzorak. Isto tako možete nanositi lak uz pomoć spužvice ( gradient, ombre) Ja sam probala nanošenje laka sa kistom i spužvicom i mogu vam reći kako mi je spužvicom puno draže nego sa četkicom. Četkicom se osjeti da prelazite preko trakica i čuje se prilikom lakiranja a kako mi trakice nisu bile skroz namještene kako sam gore opisala tako je lak ulazio ispod, zato pazite na to.

 
                                    bez nadlaka/ without top coat

                               

Na palcu i malom sam prelazila četkicom dok sam na ostale prste koristila spužvicu s kojom sam tapkala boju preko trakica.

Još jedna od mogučnosti je ta što trakicu možete ostaviti na noktu kao dio manikure i tada će te imati poseban efekt, pogotovo ako volite shimmerate i lakove s gliterom. Nažalost ovo je jedina manikura koju imam, otkako radim nokti mi se listaju a manikura jedva potraje jedan dan :(

Chevron traku možete naći ovdje po cijeni od $1.59 u šest različitih boja. Prilikom kupovine možete koristiti i moj kod za popust od -10% na proizvode koji nisu sniženi

                                                  





Kako vam se sviđa chevron traka?

*PR sample

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.