nedjelja, 8. svibnja 2016.

MMS: Glitter Manicure

Bok šminkoljupci! Ovu nedjelju na noktima nosimo glitere :) Do prije par godina uopće nisam bila fan glitera, sve dok ih nisam vidjela na slikama manikura na pinterestu. A onda je jedan po jedan lak počeo pronalaziti put u moju kolekciju i tako danas sa nadlakom i lakovima imam 4-5 takvih lakova.


        
   

Nakon Essence laka za jačanje noktiju na nokte sam lakirala Avon Dazzle Pink. Kada se lak dobro osušio naizmjenice sam koristila različite nadlake sa gliterima: Essence Good gril bad girl, Essence 24 party never ends, Essence Wake up, spring! Poviše svega nisam stavljala nikakav nadlak, meni se sviđa i ovako a ovog ljepotana bi mogla i češće nositi na noktima da me onako moljivo ne gleda s police godinu dana :'(  Sama sebi sam neobična s kratkim noktima s obzirom da sam naviknuta da su mi baš dugi. I za kraj slika ovih ljepotana :)

  

     Ispod posta nalazi se link gdje možete vidjeti manikure ostalih blogerica ♥

Broj komentara: 7:

  1. Kod tebe glitteri raznih boja,oblika i veličina :D ja bi vjerovatno redala slojeve tog good girl bad girl, pa se za tri dana ne bi osušio :D manikura,bez obzira na glitere djeluje nekako nježno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stavila sam sve šta sam imala :) Imala sam u jednoj manikuri deblji sloj glittera koji se jako sporo sušio tako da mi je manikura bila propala :( lak je lijep tako da je bas njezna :)

      Izbriši
  2. mnogo mi se dopada ovaj Essence wake up spring :D bas je njezan i romantican :D ja imam gomilu lakova koji sadrze razne vrste glittera u sebi i opcenito sam fan sljokica :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se taj Essence kako se uklapa sa bazom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Najljepša mi je kombinacija na kažiprstu i prstenjaku. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.