nedjelja, 29. svibnja 2016.

MMS: Watermarble

Bok šminkoljupci! Ovu nedjelju na noktima nosimo jednu od meni najdražih tehnika watermarble ili vodeno mramoriranje. Ovo mi je treća manikura ako računam onu žutu gdje sam na dva nokta radila baš wm. Kako su mi ispale prijašnje manikure pogledajte ovdje ovdje i ovdje. Danas mi je dosta vremena otišlo samo na pripremu i ono što je trebalo trajati kratko na kraju se odužilo.


                            
   

Na nokte sam prvo stavila Essence all in one lak koji se dosta brzo suši. Nakon njega sam stavila Avon Iceberg white. U destiliranu vodu sobne temprature stavljala sam: Avon Real red, Avon Dazzle pink, Avon Viva pink. Tu je bila i BPS tekuća traka koja mi nije ništa skoro pomogla oko nereda koji nastane kod ovakvih tehnika pa sam na kraju završila sa scotch trakom oko noktiju na desnoj ruci. Uza sve to bilo je potrebno i čišćenje sa dva kista pa je kist malo i skinio lakove uz rub palca i kažiprsta. Nadlak sam stavia od Catricea 2u1 no ne sviđa mi se jer isto skida lak s noktiju. Probat ću ga s ostalim lakovima pa javim konačne dojmove. Od toliko slika jedva sam našla dvije koje nisu upropaštene blicem. Toliko od mene za današnju manikuru, ne zaboravite pogledati manikure ostalih cura :)




3 komentara:

  1. Svima omražena tehnika, samo tebi najdraža. :D Super ti je ova dužina noktiju, sad ti izgledaju baš lijepo i elegantno. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.