nedjelja, 22. svibnja 2016.

MMS: Galaxies

Bok šminkoljupci! Ovu nedjelju na noktima nosimo svemir :) Meni jedna od dragih tema kad je u pitanju nail art. Radila sam je već nekoliko puta a možete je vidjeti ovdje, ovdje. Današnja je napravljena sa crnim lakom W'n'W Black creme koji je bazni lak. Nakon što se osušio spužvicom sam tapkala bijeli lak od Avona Iceberg white i Essie Mezmerised. Na kraju mi je Essence TC razmazao manikuru gotovo na svim noktima :( Mjesta za popravak sad nema jer idem na posao ali će biti još ovakvih prilika.


                          
   

Točkice i zvijezdu koja mi nije ispala baš najbolje radila sam uz pomoć čačkalice. Nažalost ovdje mi je lak obojao kožicu nokta unatoč svom čišćenju sa kistom i olovkom za uklanjanje viška laka. Nadam se da vam se manikura svidjela i nezaboravite pogledati što su druge cure napravile :)

Broj komentara: 10:

  1. Joj, ja obožavam svemir. Pogotovo na noktićima :)
    ali mi nikako ne ispadne kako treba haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago :) Nije ni meni ispao najbolje, bila sam u žurbi no uvijek ima mjesta za ovakve manikure da budu još bolje :)

      Izbriši
  2. Zgodno ti je ispalo i ne primjeti se gdje je tc razmazao boje, a ionako je to svemir pa je bolje da su boje stopljene jedna s drugom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Možda si za moj ukus malo preterala sa belinom, ali sviđa mi se kako si ovo uradila, posebno što si ga matirala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još sam pazila da nebude previše boje. No kako sam zurila na posao još je dobro ispalo ;)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.