nedjelja, 15. svibnja 2016.

MMS: Half moon manicure

Bok šminkoljupci! Ovu nedjelju na noktima nosimo usklađenu manikuru polumjeseca. Manikuru nisam dugo radila i više sam bila zadovoljnija s prvom i drugom manikurom nego sa sadašnjom. Malo sam ispala iz štosa pa sam je napravila najbolje što sam mogla.

           
   

Na nokte sam sinoć stavila novi Essence colour&care lak za jačanje noktiju u nude pink boji 02 I care for you. Preko njega sam stavila naljepnice kupljene u Mullera i preko njih sam stavila MUR lak Love etc. Nakon toga sam nokte još malo dorađivala i pokušavala ispraviti oblik polumjeseca no ovo je moj maximum za sada. Nadlak nisam odmah stavila da mi se manikura ne razmaže pa ide naknadno. Od pomoćnog materjala tu je in nail art kist s koji sam popravljala manikuru pa sam zaključila da je ipak lakše četkicom od laka dok sam kistom čistila kožicu od laka.

  
To je sve od mene za ovu manikuru. Odoh se spremati za posao a vi ne zaboravite pogledati manikure ostalih blogerica :)

Broj komentara: 6:

  1. Pregledala sam i tvoje prethodne half moons manikure i ova druga mi se izuzetno dopada.. a i zbog nadlaka sam ponavljala nekoliko puta,malo me zezao..a za tebe svaka čast za uztrajnost :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, drago mi je da ti se sviđaju manikure ove tematike :)

      Izbriši
  2. divan pink lak :D ja se nisam usudila uraditi uzorak na svim noktima jer ne bi bio jednak tako da sam isla na sigurno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Ma vidiš da ni meni nije isti uzorak na svakom noktu a imala sam najbolju volju :) Hvala na posjeti

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.