nedjelja, 8. lipnja 2014.

MMS: Black & white manicure

Bok drage moje! Današnja mms tema je crno-bijela manikura. Još jučer sam se mislila šta ću i kako ću, gledala sam po youtubeu videa nebi li dobila ideju no na kraju nisam mogla bez točkica.

                                                      


Od svih slika jedna ali vrijedna za blog. Nokte sam lakirala u crni i bijeli lak te na svaki nokat stavila točkice u suprotnoj boji te poviše njih opet crne pa bijele i tako redom.  Žao mi je što se na slici nevidi kako one izgledaju u stvarnosti, jer su uživo puno ljepše. Korišteni lakovi: Eveline 8u1, She 115, Flormar pretty P30, Essence TC better than gel nails. Mali pomočnici su mi bile dvije točkalice.

Pogledajte što su ostale cure napravile :)


Broj komentara: 12:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.