ponedjeljak, 21. srpnja 2014.

MMS: Inspiration by Pinterest

Bok šminkoljupci! Tema za nedjeljnu manikuru je bila inspiracija manikure sa Pinteresta. Odmah da kažem kako svoju sliku nisam našla među svim silnim slikama manikura ali inspirirana je rozim gradientom.  Manikuru sam radila u crveno-rozoj boji i to prvi puta. Za sve koji imaju pinterest možete me pratiti ovde.

                               

Nemojte vjerovat uvijek mome apartau, s obzirom da slikajem sa makro opcijom voli pretjerivati i naglašavati svaku sitnicu iako u stavrnosti to nije tako. Više vremena sam potrošila na čišćenje kožice oko noktiju nego same manikure :P

Korišteni lakovi: Eveline 8u1, Flormar matte M01, Manhattan 43G, Flormar supershine 33, TC Essence better than gel nails.

Pogledajte maninkure ostalih cura ;)

Za sve koji žele sudjelovati u putujućim lakovima, molim da se jave komentarom u post, svi detalji su na kraju posta


Broj komentara: 6:

  1. Super je! Preslatka kombinacija! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. sviđa mi se kombinacija crvene i roze :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moglo je biti iz roze u neku njezniju rozu, pa kazem ajde da je bar neka druga prjelazna boja ;)

      Izbriši
  3. slatka kombinacija : kao zanimljiv ljetni koktel :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.