ponedjeljak, 24. studenoga 2014.

Empty #13

Bok dragi moji! Evo nas u još jednom empty postu. Bio bi on i ranije i već sam imala  praznih proizvoda no nikako da i ovaj post dođe na red, ali dočekao je i on svojih pet minuta ;)
Ovakav ti posta kod mene ide na mjesečnoj bazi, nevjerojatno je koliko se toga skupi u nešto više od mjesec dana.

               

Dove deep nourishing je predivan, kremasti hidratantni gel. Ovo je prvi put da sam probala ba ovaj gel, obično to budu s mirisima badema, kokosa ali ovaj me oduševio.

Balea me svaki put iznenadi izborom gelova koji super mirišu tako da je kupnja ponovljena s Carambola Lambada  dok je gel med&mlijeko prvi put kupljen i super miriše. Mandarina je pravo slatko osvježenje za zimu.

 

Balea šampone sam toliko puta probala i kupila i  te im se uvijek iznova vraćam. Balea regenerator je dobar za moju kosu tako da je i njegova kupnja ponovoljena.

   

 Olival maska od smilja odlično hrani kožu lica a više ste mogli pročitati u postu ovdje.
Paula's Choice mi nije najomiljenija krema, imali smo neki 'čudan' odnos a o svemu više u recenziji ovdje. 
Balea wash peeling gel koji mi je bio skroz ok i s istim sam bila zadovoljna.
Krema na bazi bora protiv prištića i mitesera je kupljena od moje prijateljice čiji se otac bavi izradom prirodne kozmetike no kremu sam koristila svega par puta, neke učinke nisam vidjela, možda sam je i prekratko koristila, no toliko je dugo u ladici da je vrijeme za koš.
Balea dvofazni odstranjivač je ok, kad mami nestane onog običnog onda je dobar i ovaj ali ga na kraju uvali i  meni ;)

Balea vlažne maramice koje dugo nisam kupovala i koje su mi bile spas za put ali u međuvremenu su se osušile :( Ljepilo je skroz oslabilo i više ih nisam mogla zatvoriti kako treba pa se zadnjih par maramica  u potpunosti osušilo. Događa li se ovo još kome s ovakvim tipom pakovanja i maramica?

 

Dove stick konačno je došao do kraja. Ali stickove više neću kupovati, bar ne Dove. S vremenom postaje mekan, gnjecav, ne troši se ravnomjerno i iako ga još ostane više grebe ona plastika na kojoj se sami stick nalazi. Ima neutralan miris, ali kod mog znojenja ovako nešto ne pomaže niti mi drži znoj pod kontrolom.

Mixa miceralna koju sam kupila davno da se više i ne sjećam kad je kupljena te je  došla  do kraja. U početku je nisam baš voljela jer mi je malo isušivala kožu lica i to na području čela tako da mi je Mixa u plavom pakovanju o kojem sam već pisala osobno draže a vjerujem kako ću je ponovo uzeti.

Balea fresh lime koristi moja sestra, ima ih 3 koja stalno rotira a ja samo gledam da ih ne baci u kantu kako bi ja imala to više za empty post. Grozna sam!

Balea You are golden je divan losion  o kojem sam već pisala i koji sam rado koristila. Kod ovakvih losiona pazite da se dobro razmažu i upiju jer ostaju na odjeći  no mrlje neće ostati.

  

Essence plavi moj najdraži <3 Morala bih kroz sve empty postove pogledati koliko sam ga puta kupila jer vjerujem da sam već odavno potrošila jednu lijepu količinu ovog odstranjivača koji je ponovo kupljen i već je na pola.

Solvente mi je tako-tako ali da mi je baš nešto super i nije. Za lakove koji nemaju top coat može proći, ali ne i ako imate nail art na noktima.

Seche vite sam dobila u ovoj srebrenoj bočici i to jako davno od jedne cure s kojom sam imala razmjenu i tek je sada potrošen tako da sam tek neki dan uzela novi top coat.

S-he ljepilo koristi moja sestra jer ima njihove umjetne nokte koje voli nositi s vremena na vrijeme pa mene uhvati da ih stavljam, a ljepilo je toliko jako da usput i meni zalijepi prste. :P

S-he bijeli lak koji je došao do kraja i s kojim sam se namučila zbog otvaranja. Još u startu je čep otpadao, a bez čepa je ovo bila muka za otvarati. Ostala sam na jednom bijelom laku čije se dno približava kraju pa se moram opskrbiti lakovima za sljedeće zimske manikure :)

Miyu podočnjaković je bio super i iako sam ga koristila duže od njegovog roka, meni nije napravio nikakav nered na licu niti je uzrokovao  neželjene reakcije na koži. O Miyu sticku ste mogli čitati ovdje.

Eterično ulje lavande je meni osobno spas! Par kapi na blazinicu za laku noć ili na herpes koji je izašao je prava mala pomoć. Kako mi se herpes ovo ljeto vratio, uz pomoć eteričnog ulja je herpes prošao brže nego s kremom.

 

Mullerove britvice su ok i meni su još draže od Baleinih. Cijena i količina u samo par lipa i možda kunu razlike. Ove su mi još ugodnije na koži za depilaciju.

Nivea pure&natural mi je ok krema, ovakav tester sam već jednom imala no kako imam prirodnu kremu za lice mislim da tako skoro novije kreme neću kupovati. Ovu možda i hoću ali prvo kad potrošim ove koje trenutno koristim.

L'oreal Kerastase je divan, kremast šampon i rado bih voljela probati još ovakvih testera ili manjih pakovanja ako ima!

Lioele triple bb krema, malo tamna za moj ten, rijetke teksture, srednjeg pokrivanja a pakovanje je dovoljno za dva korištenja.

Nivea soft  ovaj mali tester je bio kod sestre koji sam joj davno dala.

Muller blazinice, iste ponovo kupljene, pakovanje, tko zna koje po redu :)

I to je to! 26 proizvoda i 5 testera, nije loše na mjesečnoj bazi, zar ne? Što ste vi potrošili? Imamo li što zajedničko?

Broj komentara: 14:

  1. Vidim da si velik fan Balea-e :) Nisam probala navedene proizvode, ali već duže vrijeme si želim Olival maskicu od smilja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baleu dosta kupujemo jer je povoljna a imaju i super proizvode. Olival je super brend, nadam se da ćeš naći nešto za sebe

      Izbriši
  2. Redovno koristim te Balea maramice za skidanje šminke ali nikad mi se to ne dogodi,ni problem s ljepljenjem ni sušenjem :D
    Pripazi kad dođeš do pola pakovanja isprazni zrak prije nego zatvoriš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pazim, ali bas to ljepilo kod mene nekako ode i ne ljepi kao i prije :(

      Izbriši
  3. Bravo!! :D Podsjetila si me da i mene moja vreća emptiesa čeka za slikanje :/ U isto vrime smo ja i sestra dokrajčile toliko stvari :O Ja imam probleme sa dezodoransima, rotiram 1 Garnier, 2 Baleina, 1 Rexonu i 1 Fa, nikako ih istrošit, dođe mi da ih bacim, ali mi ža, ko da novac bacan... Meni je solvente najdraži odstranjivač laka, super mi je :D Tribala bi već skupit taj bili s-he lak, sad ga već viđan kod svih, ali mislin da ću ga čuvat za dogodine, nakupovala san bili lakova :/
    Kad potrošin bar 1 proizvod za lice, probala bi Olival masku, zvuči zanimljivo. Super post :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobro uspijes sa rotacijom, ja i ovaj jedan trošim do kraja cijelu vjecnost. stickovi i roll on se sporije trose od sprejeva koji mene guše i zbog kojih kašljem.

      Izbriši
  4. I use dove too!

    Check out my new post Here!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim da voliš Baleu! Hajde probaj njihov losion za tijelo (sa rozim čepom!). Jeftin, a meni je famozan!
    Dove gel za tuširanje jako volim

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajme proizvoda :))) neznam da bih u mjesec dana baš toliko potrošila, iako imam prevelike zalihe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kod nas se sve jako brzo troši a uvelike zahvaljujem i svojoj obitelji koja pomaze u tome :)

      Izbriši
  7. puno stvarii :D
    i sama obožavam blazinice iz Mullera :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, skupilo se toga a mullerove blazinice su super :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.