četvrtak, 4. rujna 2014.

Balea losioni za tijelo: Summer glam i You are golden

Bok šminkoljupci! Danas vam donosim recenziju dvaju Baleinih losiona koje koristim u zadnje vrijeme. Vjerujem da iste imate i koristite. Prošle godine kada je izašao Summer Glam kupila sam ga dok je još bio dostupan u Dm dućanima. Kako je bio kraj sezone nisam ga koristila već ostavila za kasnije. Ove godine sam kupila sličan, gotovo isti proizvod i trenutno koristim oba, te sam odlučila svoje dojmove prenijeti ovdje na blog.

                                                         

Balea Summer Glam dolazi u tubi. Tuba je glatka i sjajna te ima čep na otvaranje koji se lako može otvoriti ne oštečujući nokte. Tekstura Summer Glam losiona je rjeđa, gotovo vodenasta te se brzo upija u kožu ne ostavljajući mastan trag. Na koži ostaju sitne zlatne čestice koje koži daju predivan sjaj. Miriše na kakao  koji se po sastavu nalazi na sredini sastojaka.

Balea You are golden je novo izdanje losiona za tijelo. Kao i prethodni losion, dolazi u tubi, polumat sjaja i zlatnog natpisa. Tekstura mu je rijeđa od Summer Glama a miris lakši. Brzo se upija ne ostavljajući mastan trag na koži. Sadrži shimmer koji je vidljiv na tijelu te koži daju divan sjaj.

 

                                                          You are golden

Po bojama su jako slični: Summer glam je više bež boje dok je losion You are golden lagano žute boje.  Osobno su mi draga oba, te ih svaki dan rotiram, ali favorit mi je ipak prošlogodišnji Summer Glam čijemu mirisu kakaa ne mogu odolijeti te se nadam da ću ga uspjeti ostaviti i za hladnije dane kako bi me podsjetio na ljeto. Žao mi je što su oba losiona iz limitirane kolekcije, voljela bih kad bi bili dio stalne podstave.

Sastav summer glama: AQUA,GLYCERIN, ETHYLHEXYL STEARATE, HELIANTHUS ANNUS HYBRID OIL, ISOPROPIL PALMITATE, CETEARYL ALCOHOL, PENTAERYTHRITYL DISTEARATE, THEOBROMA CACAO SEED BUTTER, PHENOXYETHANOL, DIMETHICONE, GLYCERIL STEARATE, PARFUM, MICA, BENZYL ALCOHOL, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, CARBOMER, CARAMEL, XANTHAN GUM, CI 77891, CI 77491, SODIUM HXDROXIDE.

Sastav you are golden: AQUA,GLYCERIN, ETHYLHEXYL STEARATE, HELIANTHUS ANNUS HYBRID OIL, ISOPROPIL PALMITATE, CETEARYL ALCOHOL, PENTAERYTHRITYL DISTEARATE, THEOBROMA CAVAO SEED BUTTER, PHENOXYETHANOL, DIMETHICONE, GLYCERYL STEARATE,MICA, PAFRUM, BENZYL ALCOHOL, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, CARBOMER, XANTHAN GUM, CARAMEL, MALTODEXTRIN, LINALOOL, SODIUM HYDROXIDE, LIMONELE, CITRONELLOL, COUMARIN, GERANIOL, BHT, CI 77891, CI 77491. 

Losion sadrži 200 ml a cijena je 12kn. Dio je limitarne kolekcije.  Jeste li probali  summer glam ili you are golden? Kakvi su vam? 

Broj komentara: 14:

  1. Još nisam niti jednog probala haha znam jako kasnim, ali vrlo rado bih probala! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako ih ima još na policama preporučujem :)

      Izbriši
  2. You are GOLD pakiranje nekako vuče na kupovinu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da ces ga uzet i biti zadovoljna kao i ja

      Izbriši
  3. dvoumila sam se izmedu goldena i onog melon mirisa lubenice..na kraju sam uzela od lubenice jer mi je ovaj golden gotovo neprimjetan?! Ovaj od lubenice je ok za hidrataciju normalne koze, ali se brzo izgubi miris.. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. inaće ta tri losiona nisu nešto pretjerano mirisna. mislim jesu, ali miris nakon nekog vremena ishlapi

      Izbriši
  4. Imam ih oba :D Ja bih najrađe napravila kombinaciju ova dva losiona, jer mi Summer glam bolje miriši, a You are golden ima više šljokica, dok mi je miris malo prejak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. najbolje je onda smikasti oba :) meni su oba jako draga jedino sto goleden ima slabiji miris

      Izbriši
  5. Nisam niti jedan probala, ali znajuci sebe i meni bi se vise svidjao proslogodisnji, hehe..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prošlogodinjeg vise nema, ali zato ima ovog pa ako je još na policama vrijedi ga uzeti ;)

      Izbriši
  6. imala sam Summer Glam i bio mi je dobar, jedino me iznenadio taj miris njegov, očekivala sam neki laganiji, budući da se radilo o ljetnom proizvodu.. ali slažem se miriši lijepo, i dobro ga je koristiti i zimi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, summer glam ima jači miris, vuče na kakao i bit ce super i zimi

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.