petak, 26. rujna 2014.

31 day nail art challenge: glitter

Bok drage moje! Odlučila sam sudjelovati u još jednom nail art challengu kojeg je započela naša Art of beauty. Žao mi je što se i nisam ranije priključila jer nisam imala ideja, inspriracije a za neke manikure ni pločica tako da krećem tek sada od glittera. Ako želite sudjelovati sva pravila vam pišu na ovom linku.     Za manikuru sam se odlučila na Sally Hansen i Bamboo Shoot 81, predivnu nude, svijetlo rozu nijasnu i Flormar glittere GL03 koje ste već imali prilike vidjeti u ovom postu. Vaši komentrai su mi dali nove ideje a meni je samo žao što nemam više glitter lakova za više kombinacija i manikura.

                                       
                               
                               


Čeka me još puno manikura za napraviti, sada radim half moon a onda za nedjelju chevron ;)

2 komentara:

  1. Šta je ovo, prvi komentar? Jesan ja jedina još luda za šljokicama? :D Bamboo Shoot izgleda kao nešto što mi triba, a šljokice. To je ljubav <3 Super manikura :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jedina si. ima tema di jedva imam 1-2 komentara. a bamboo je divan lak nude boje :)

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.