nedjelja, 14. rujna 2014.

MMS: Half moon manicure

Bok šminkoljupci! Još jedna nedjelja, još jedna manikura. Ovog puta to je half moon manikura.

Od prošlog puta nisam ništa puno mijenjala tj. ostavila sam isti lak na noktima jer se super drži te sam dodala samo zlatno žuti lak od P2.

                          
    

Od lakova sam koristila: Eveline maximum grow, Yamamay, P2 020 lemon drops. Seche Vite TC.  Od naljepnica sam jedva pronašla 4 okrugle pa sam se morala snalazit za obje ruke :P Manikura na drugom noktu nije najbolje uspjela te sam je išla popravljati a tada obično bude još gore :P

Pogledajte manikure ostalih blogerica ;)


Broj komentara: 12:

  1. Dopada mi se vesela kombinacija boja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, znala sam da će biti dobra u kombinaciji sa žutom

      Izbriši
  2. jep, totalno plaža kombinacija *.*

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne volim zlatnu, ali ovaj p2 bas lepo izgleda, a i kombinacija je vesela. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zlatna lijepo izgleda na suncu, slatka kombinacija. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično, I like it, evo ovdje za 11,05 polumjesec naljepnica http://www.umjetninokti.com/shop/product_info.php?products_id=5439

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.