četvrtak, 5. veljače 2015.

New in #1

Prošlo je više od mjesec dana  otkako je zadnji new in objavljen, ili točnije na staru godinu. Do tada se kupilo od svega po malo, tu su i neki Božićni i rođendanski pokloni i dok su još uvijek novi vrijeme je da ih stavim u ovaj tip posta.

                                          


Nivea Harmony time s mirisom ruže nisam probala tako da jedva čekam vidjeti kakav je i koliko dugo ostaje miris na koži dok sam Dove već imala i jako sam zadovoljna njihovim gelovima za tuširanje. 

Nivea invisible for black & white pripada mojim ženama u kući kao i Dove fresh od nara i predivno miriše ali vidjet ću da li ću ga i sebi uzeti.

Bruno Banani je miris koji sam kupila mami za Božić uz moj rođendanski popust od 15% tako da me miris došao 70kn. 

La Rive jazzy je slatki, proljetni miris, kupljen sestri za nekih 25kn u Dm-a i predivno miriše. 

  
Balea krema za tijelo My golden twenties je dar od Taye i čekam lijepo vrijeme da je slikam kako treba a želja mi je kupiti i ostale Balea kreme.

One Direction set sam kupila sestri za Božić, i ostala su samo dva lika, i prvi mi se nije svidio pa sam ga vratila i tada sam se odlučila za Louisa jer se vodim onom što ja nebih voljela da mi poklone, nemoj ni drugome a seka ima sličan ukus tako da je Louis pun pogodak ;) U setu se nalazi 6 sjenila, olovka sa oči, sjajilo, 2 laka za nokte i 4 ruža i sve po nazivima njihovih pjesama. Sestru sam molila da je ne koristi dok je ne slikam, pa je odlučno rekla NE tako da ako hoćete recenziju unatoć korištenoj paleti, pišite u komentarima ;)

MUR lak u hot pink boji kao i Catrice nadlak sam dobila od Taye jer sam završila Božićni izazov do kraja. Essence sjajilo i Rosal balzam pripadaju sestri.

Prošli mjesec je Yves Rocher imao popuste pa sam u njihovom dućanu uzela gel za tuširanje koji meni više miriše na kavu s dodatkom karamele. Također sam uzela i njihov roll on, i ima nježan i delikatan miris. Flormar je također imao 30% popusta na sav asortiman  a kako mi kronično nedostaje crnog i bijelog laka ta kupnja je ponovljena samo sa drugim Flormar linijama lakova. Tu je i BPS trakica za nokte koja mi čupa živce jer je sva plastična, klizi sa nokta i nikako da napravim tu manikuru :(

Naljepnice ste već vidjeli u ovim manikurama.



Malo prije Božića na kućnu adresu su stigli Loko proizvodi za koje vam uskoro pišem recenziju. 

I to bi bilo sve, na pojedine proizvode sam zaboravila u zadnjem new in i to mi se dogodi kad je post objavljen te se tek kasnije sjetim da imam još nešto za stavit ali tada to ubacim u novi post ;)

Broj komentara: 18:

  1. Super new in! Toliko zanimljivih stvarčica :D Daj ti pravi tu recenziju 1D seta, ja san se mislila oko njega i kad san ga se zaželila bio rasprodan :/ :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) zadnji put kad sam hledala OD bila su još dva seta u DM-a a dali ih ima još to nebi znala :/

      Izbriši
  2. Bruno Banani parfeme jako volim, i imam i taj, odličan je :) i ja bih recenziju te palete, iako je korištena i ne volim One Direction :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja fan teen pjesmica i grupa, davno je prošlo to vrijeme kad su me zanimali :)

      Izbriši
  3. Odličan new in! Ovaj Nivein gel za tuširanje je definitivno među boljima koje sam probala, prekrasan mris, poslije tuširanja njime cijela kupaonica mi miriši po njemu i ne isušuje kožu, mislim da ću ga i ja uskoro ponovo kupiti i to po valjda 5.-6. put :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! ovo mi je prvi nivein ge od ruže i jako se veselim isprobavanju!

      Izbriši
  4. Baš me zanimaju Loko proizvodi :)
    Ja nikako da uhvatim ove lijepe Balea kremice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja dugo bila do DM-a pa ne znam da li ih još ima, ali svakako ću pogledati

      Izbriši
  5. fora mi se čine Loko proizvodi :D obožavam ovaj Dove gel za tuširanje <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. proizvodi su super, uskoro o njima u recenziji. mislim da sam probala skoro sve dove gelove iz ove linije

      Izbriši
  6. Nivea i Dove gelovi za tusiranje su predobri, najbolje njeguju :) Lakovi mi se najvise svidjaju, svi su prelijepi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nivea, Dove imaju odlične gelove alii Balea :) Drago mi je da ti se sviđaju lakovi :)

      Izbriši
  7. Odličan new in :). Nadam se da će uskoro recenzija Loko proizvoda ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hoće, uskoro će rencezija loko proizvoda

      Izbriši
  8. Divni noviteti,baš mi se dopada ovaj La Rive miris ovako na izgled,a što se mene tiče Balea,Nivea uvek su tu negde :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Pa la rive ne miriše tako loše i za cijenu od 25kn. Svakako pogledaj u DM-a da li ovaj još imaju

      Izbriši
  9. Lijepi noviteti, čekam recenziju Loko proizvoda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, recenzija ide uskoro, a najkasnije 17. kad sam je i počela korisiti

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.