subota, 14. studenoga 2015.

Oilval šampon i ulje od čička

Bok šminkoljupci! Danas vam donosim recenziju Olivalovih proizvoda s čičkom koja je namjenjena ispadanju kose. Prije nego pređem na recenziju, par riječi o mojoj kosi: Do ovog proljeća bila je gusta, ravno rezana, bojana. Od proljeća pa sve do sada kosa mi se stanjila zbog silnog ispadanja a uzrok ispadanja mogu biti i alergije koje sam ja jako dugo imala. Sada na promjeni godišnjeg doba, situacija nije ništa bolja. Da li mi je šampon pomogao ili ne, pročitajte u nastavku.

Olival o proizvodu: Čičkov šampon istovremeno čisti kosu i obnavlja vlasište. Blagotvorno djelovanje čička i patenola značajno smanjuje svakodnevno opadanje, jača korijen kose i ublažava pojavu suhe prhuti. Učinak možemo primjetiti već nakon prvog pranja.  Bogata formula šampona poboljšava vitalnost, volumen i sjaj kose. Preporučujemo ga koristiti u kombinaciji s Olival čičkovim uljem.

Šampon dolazi u klasičnom pakovanju, od čvrste platike. S prednje strane piše za koji tip kose je namjenjen dok se otraga nalaze upute.


                
                                           


Šampon je rijetke teksture, mliječno bijele boje. Ima malo jači miris od ulja, no meni osobo ne smeta jer sam miris traje jako kratko tj. dok se ne ispere šampon. Za pranje kose ga je dovoljno malo, dobro se pjeni i lako se ispire. Olival proručuje šampon držati par minuta, zatim isprati i ponoviti postupak. Radila sam po uputama kako piše na pakovanju, ali ja promjene u opadanju kose nisam primjetila. Osim šampona uzimala sam i vitamin B te je sitaucija bila mrvicu bolja ali opadanje kose nije stalo.

Kod mene je  kosa prilikom pranja i nakon sušenja bila puna kada toliko da mi zečepi odvod  (perem i sušim nad kadom) a nakon feniranja četka mi je puna kose. Kako sam šampon koristila sve do nedavno primjetila sam da mi i masti kosu što prije nije bio slučaj ali pretpostvaljam da je to više zbog promjene godišnjeg doba jer mi trenutno svi šamponi koje koristim maste kosu.

Sastav



Ulje od čička

Olival o proizvodu: Čičkovo ulje namijenjeno je suhoj i prorijeđenoj kosi. Dobiva se ekstracijom čičkovog korijena a djeluje na sve oblike opadanja kose i suhe peruti. Kosi daje sjaj, punoću i volumen. Upotreba: istisnuti jednu dozu ulja ravnomjerno rasporediti  po kosi i vlasištu- svakodnevno ili po potrebi.

Ulje dolazi u bočcici od čvrste plastiker s pumpicom. Pumpica lako i dobro dozira proizvod. Ulje ima ugodan biljni miris koji meni osobno  ne smeta. Ulje prozirno, gusto, lako se razmazuje među dlanovima i lako nanosi na kosu. Probala sam ulje koristiti i svakodnevno ali tada se kosa brže zamasti.


  
                                            

Ulje od tada najčešće koristim prije pranja kose, umasiram ga tako da se kosa nahrani čičkom i vitaminom A i E kojeg sadrži a nakon toga kosu normalno operem. Ulje će dosta dugo trajati jer ga je potrebno jako malo najviše dvije pumpice.

Sastav: Paraffinum Liquidum, Sesamum Indicum Seed Oil, Isopropyl Miristate, Arctium Lappa Root Extract, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Parfum, Benzyl Alcohol, Limonene.

Nažalost, cijela linija mi nije pomogla u smanjenju opadanja kose. Proizvode možete naći u svim drogerijama te trgovačkim lancima: Plodine, Kaufladn, KTC, Superkonzum...

Jeste li probali šampone ili ulja od Olivala? Što bi mi za opadanje kose od šampona još preporučili?

*PR proizvod. Recenzija je napisana iskreno nakon dužeg korištenja proizvoda.

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.