petak, 4. studenoga 2016.

Tinktura tvrdi šampon za masnu kosu limun&lavanda

Bok šmiokljupci! Danas vam donosim recenziju šampona kojeg sam kupila još ovo ljeto i koji je više puta bio u mjesečnim favoritima. Riječ je o tvrdom šamponu za masnu kosu od limuna i lavande.

Šetajući Dm-om u potrazi za šamponom na polici sam ugledala proizvode od Tinkture što me jako razveselilo što su dostupni u drogeriji poput Dm-a. Kako mi se kosa masti, našla sam šampon u krutom obliku. Iako do sada takve šampone nisam koristila, odlučila sam mu dati priliku. Tvrdi šampon dlazi u manjoj, crnoj kutijici od debljeg kartona unutar kojeg se nalazi proizvod. Na pakovanju je i sigurnosna zaštita što je svakako za pohvalu. Po otvaranju se osjeti cvjetno-voćni miris, koji više daje na lavandu no meni osobno nije smetalo.

                              
  
  

   

Šampon je okrugle, tvrđe eksture, ugodnog mirisa. U doticaju s vodom lako se razmazuje u rukama i na kosi.

Tvrdi šampon se koristi na način da ga protljate među rukama, kao što bi to napravili i sa običnim sapunom, samo što tad svu sapunicu nanosite na kosu i tako masirate u kosu kako bi kosu mogli oprati. Drugi od načina je da tvrdi šampon stavite direktno na kosu i tako prođete s njim po dužini kose. Ja sam probala oba načina nanošenja šampona i oba su mi dala jednako dobre rezultate. Šampon kada se umasira u kosu, pjeni  samo ne u tolikoj količini koliko standardni šampon. Šampon mi je super surađivao sa svim regeneratorima a ja sam imala čistu kosu. Iako sam tvrdi šampon koristila kroz ljeto, ja ga imam još uvijek, u nešto manjoj količini. Koliko se pranja sa ovim tvrdim šamponom može napraviti u to nisam 100% sigurna, a znam da se znatno sporije troše od standardnih. U koliko se odlučite za ovakvu vrstu šampona, u početku će vam možda biti neobičan sam način korištenja, a na takav način korištenja tvrdog šampona kao i samog pranja kose se brzo naviknete.

Sastav:


Tvrdi šampon sadrži 60gr a cijena je oko 30ak kuna, ne sjećam se točno jer sam ga kupila prije pet mjeseci. Ovo je još jedan šampon koji me ugodno iznenadio a ja si svakako želim probati još proizvoda od Tinkture.

Jeste li probali tvrde šampone za kosu? Ako da, kakvi su vam?



2 komentara:

  1. Probala sam upravo ovaj šampon po preporuci frizerke jer mi se tjeme jako brzo masti a ostatak duzine kose ne. Samo nakon jednog koristenja ostala sam ugodno iznenadena i takoder jako zadovoljna. Odličan proizvod!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago što ti je ovaj šampon poogao kod masne kose!

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.