petak, 4. studenoga 2016.

Tinktura tvrdi šampon za masnu kosu limun&lavanda

Bok šmiokljupci! Danas vam donosim recenziju šampona kojeg sam kupila još ovo ljeto i koji je više puta bio u mjesečnim favoritima. Riječ je o tvrdom šamponu za masnu kosu od limuna i lavande.

Šetajući Dm-om u potrazi za šamponom na polici sam ugledala proizvode od Tinkture što me jako razveselilo što su dostupni u drogeriji poput Dm-a. Kako mi se kosa masti, našla sam šampon u krutom obliku. Iako do sada takve šampone nisam koristila, odlučila sam mu dati priliku. Tvrdi šampon dlazi u manjoj, crnoj kutijici od debljeg kartona unutar kojeg se nalazi proizvod. Na pakovanju je i sigurnosna zaštita što je svakako za pohvalu. Po otvaranju se osjeti cvjetno-voćni miris, koji više daje na lavandu no meni osobno nije smetalo.

                              
  
  

   

Šampon je okrugle, tvrđe eksture, ugodnog mirisa. U doticaju s vodom lako se razmazuje u rukama i na kosi.

Tvrdi šampon se koristi na način da ga protljate među rukama, kao što bi to napravili i sa običnim sapunom, samo što tad svu sapunicu nanosite na kosu i tako masirate u kosu kako bi kosu mogli oprati. Drugi od načina je da tvrdi šampon stavite direktno na kosu i tako prođete s njim po dužini kose. Ja sam probala oba načina nanošenja šampona i oba su mi dala jednako dobre rezultate. Šampon kada se umasira u kosu, pjeni  samo ne u tolikoj količini koliko standardni šampon. Šampon mi je super surađivao sa svim regeneratorima a ja sam imala čistu kosu. Iako sam tvrdi šampon koristila kroz ljeto, ja ga imam još uvijek, u nešto manjoj količini. Koliko se pranja sa ovim tvrdim šamponom može napraviti u to nisam 100% sigurna, a znam da se znatno sporije troše od standardnih. U koliko se odlučite za ovakvu vrstu šampona, u početku će vam možda biti neobičan sam način korištenja, a na takav način korištenja tvrdog šampona kao i samog pranja kose se brzo naviknete.

Sastav:


Tvrdi šampon sadrži 60gr a cijena je oko 30ak kuna, ne sjećam se točno jer sam ga kupila prije pet mjeseci. Ovo je još jedan šampon koji me ugodno iznenadio a ja si svakako želim probati još proizvoda od Tinkture.

Jeste li probali tvrde šampone za kosu? Ako da, kakvi su vam?



3 komentara:

  1. Probala sam upravo ovaj šampon po preporuci frizerke jer mi se tjeme jako brzo masti a ostatak duzine kose ne. Samo nakon jednog koristenja ostala sam ugodno iznenadena i takoder jako zadovoljna. Odličan proizvod!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago što ti je ovaj šampon poogao kod masne kose!

      Izbriši
  2. meni nie jasno kako to da nitko ne komentira da se rastopi i da se nemoze drzati vise u toh kutijici, ja ga stavim u pasticnoj posudi al bude cili rastopljen zbog vkde, kako vi taj problem rijeeite?

    OdgovoriIzbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.