petak, 18. studenoga 2016.

Born pretty store: Silikonski prozirni pečat i strugalica

Bok šminkoljupci! Danas vam donosim recenziju pečata kojeg sam davno dobila na recenziju od Born pretty storea. Unatrag par godina (cca 2god) nisam bila veliki pobornik ni ljubitelj pečatiranja. Radila sam manikure, a svaka izrada je trajala skoro satima. Razlog? Trebalo je imati odgovarajućii pečat i dovoljno pigmentiran lak koji će surađivati i koji će raditi svoj posao. Neki od pečata su mi bili veliki i tvrdi, drugi su bili mekaniji pa su tako i same motive prenoslili lako. Otkako sam probala pečat o kojem ću vam više napisati u nastavlu, sama maminura sada raje doslovno svega par minuta.

                 

Pečat dolazi u setu skupa sa strugalicom. Sam pečat je malen, od čvrste plastike a sa gornje strane je otvoren za razliku od uobičajenih pečata čime ga ističe od drugih. Upravo kroz taj otvor koji se nalazi sa gornje strane možete vidjeti točno mjesto gdje će te staviti željeni motiv. Pečat ima mekanu i silikonsku glavu, koja je prozirna pa se sam motiv najbiolje vidi. S obzirom da je riječ o silikonu koji je dosta mekan, bilo bi dobro da ga nakon pečatiranja očistite selojtepom ili valjkom za odjeću jer će te tako pokupiti sav višak laka, a pečat se neće uništiti. Iako budete koristili aceton, silikonsku glaviu možete zamutiti i pečat još uvijek možete koristiti no bolje je da u ovom slučaju aceton preskočite.

     

                    

Samo rukovanje sa pečatom je jednostavn i lako. Lijepo uzima uzorak sa pločice a na noktima je mekan i ugodan te bilo da koristite pečat u smislu valjanja preko nokta ili samo pritiskanje motiva na nokat, motiv se prenosi bez problema.

  
                         with flash light

Na pečatu možete vidjeti uzorak s pločice, slikan s blicom u zatvorenom prostoru jer ovih dana nema puno prirodnog svjetla.

Strugalica je plastična, i poput ostalih strugalica dobro radi svoj posao i ne oštečuje pločicu. Za razliku od pečata, slobodno se može čistiti acetonom i tada se uklanja svaki trag boje.

I za kraj manikure:

                  

   

  

Pečat i strugalicu možete naći ovdje po cijeni od $ 2.99 pod nazivom Clear jelly nail art stamper. Prilikom kupovine možete koristiti moj kod za -10% dok popust ne vrijedi za već snižene artike.

                                      

Pečatirate li nokte? Ako da, koje i kakve pečate najviše volite?

*PR product

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.