petak, 3. veljače 2017.

Najdraže manikure u 2016

Evo nas u još jednim favoritima! Ovog puta favoritima manikura koje sam radila u prošloj godini u nedjeljnim zadacima.




                         

Manikura me podsjeća na jagode sa šlagom :) Jedna od kombinacija koju nisam radila do tada. ( link)

          

Ova mi je jedna od dražih, prava proljetna a više slika imate ovdje.

   

Iako nisam neki fan zelene boje, ova se večini svidjela, pogotovo sa odabranom bojom laka ( link)

  

Žuta manikura koju sam malo začinla sa watermarble tehnikom tako da je sama manikura bila još bolje i više izražena. (link)

   

Jedna od dražih manikura svakako je ona inspirirana knjigom, a kako volim ljubiće, ovako nešto se moglo očekivati. Nježna, romantična, baš girly :) (link)

                         

Za manikuru inspiriranu filmom spasile su me vodene naljepnice jer mi ništa drugo nije padalo na pamet pa je Zvončica bila jedino riješenje za nedjeljni zadatak :) (link)

   

Ja nebi bila ja, ako nebi imala bar jednu leopard manikuru. Otkako sam je radila za essence natječaj od tad sam se navukla na ovu manikuru koju je tako zabavno raditi da mi ideja za istu ne nedostaje :) ( link)

   

I za kraj manikura u crvenoj boji. Jednostavna, lijepa i efektna. Ovaj lak je savršenstvo za lakiranje, brzo se suši, što više reći? (link)

To bi bilo sve od mojih najdražih manikura za prošlu godinu. Koje su vaše omiljene manikure?

2 komentara:

  1. Mnogo dobar post,savrsen sastav odlicnoo
    pratim te,usput svrati na moj blog izasao je novi post i
    Imam jedno pitanje
    -Kada ces da nam prestavis svoju makeup kolekciju posto nas mnogo zanima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. Moja makeup kolekcija je velika i vjerovatno će još rasti a kada ću je predstaviti, to još ne znam

      Izbriši

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.