subota, 22. travnja 2017.

Favorites of winter

Bok drage moje! Nije me bilo skoro cijeli mjesec na blogu a razlog tome je: posao, posao, posao, društeveni život i loša organitzacija ono malo vremena što imam. Danas vam pišem o favoritima zime, za koje sam bila sigurna da sam ih napisala. Pretražujem svoj mali internetski kutak, na njemu nema niša osim mjesečnih favorita i favorita zime koje sam pisala lani. Da ispravim tu grešku, favorite za zimu vam donosim još danas. Kako je moja koža postala blago dehidrirana i suha, tako se broj preparativnh proizvoda sveo na miminum s smanjenim korištenjem i same miceralne otopine. Sa čistilicama za lice nisam puno kombinirala jer sam si našla gelove koji mi odgovaraju a ja spadam u one što ne vole osjećaj zategnutosti lica nakon čišćenja. Spas zategnutosti pronalazim baš u kremama za lice. Krenimo redom:


                                  

Vjerujem da već i ptice na grani znaju koliko volim zelenu linju od LPM! Sama linija je više nego pogođena za moj tip kose. Frizerka mi je rekla kako će mi se kosa s vremenom naviknuti na jedan te isti proizvod te kako će doći do zasićenja i da ću morati naći nešto drugo. I već jesam, :) L'orealov šampon za masnu kosu koji mi je fantastičan. Sad već na popisu imam par šampona koji su mi se pokazali djelotvornima i kada ponovim kupovinu istih, pišem recenziju.

Olivalov piling za tijelo je uistinu nježan i učinkovit a u isto vrijeme kožu njeguje i hrani. Odličan proizvod a recenzija će biti na blogu.


 

Olival krema za ruke s nevenom je odlična drogerijska krema koja je moje ruke hrani i učinila ponovo mekima nakon što su mi ruke ispucale od vode i hladnoće.

GreenGirl i njena miceralna One in a million je fanastična! Lagana miceralna koja je nježena prema koži i koja me nije isušivala.

Uriage krema za čišćenje lica s kojom sam u početku imala hate odnos samo zbog mirisa. S vremenom sam se naviknula na sam miris u proizvodu koji i nije toliko izražen, ali mojim nosnicama je neko vrijeme bio nepodnošljiv. Sama krema za čišćenje lica mi nije radila nikakve nerede niti sam imala neželjene reakcije na koži.

GrenGirl What's not to like je jedan odličan gel, koji koristim zadnja dva mjeseca, nakon što sam potrošila Uriage. Jedna pumipica mi je previše, pa tako koristim samo malu količinu gela, veličine zrna graška koja nježno a temeljito očisti moje lice.

Olival mlijeko za čišćenje lica je bilo jedino mlijeko koje sam imala dok nisam nabavila još odstranjivača šminke, a Olivalovo mlijeko je jedno od boljih za svakodnevni makeup, a više o njemu imate recenziju na ovom linku.


 

Mirisi su mi obilježili zimu. Pomalo teži, punih mirisnih nota koje ne ishlape tako brzo a opet tako tople i trajne, idealne za zimu. Zimu sam počela sa Avon Infinite seduction koji sam koristila svakodnevno. Nešto lakšu verziju Gucci by Gucci sam nosila  također, i ovo mi je jedan od omiljenijih mirisa. Kate Perry i Killer Queen  sam nosila pred sami kraj zime. Malo težih nota, voćnih, kako sam opisala u recenziji, štrudel od šljiva! Jedino ga zimi mogu nositi pa ga i svrstavam  u tu kategoriju.  Zbog ustajanja u 5 ujutro nisam imala volje za nikakvo šminkanje a to sada nadoknađujem otkako su došli sunčaniji dani i otkako sam počela raditi i popodne nakon dužeg vremena. Moje makeup lookove ste mogli vidjeti na instagramu a podjelim ih i na svojoj fb stranici. 

Eto, to bi ukratko bilo sve što se tiće favorita za zimu. Što ste od proizvoda najčešće koristili? Bez kojih proizvoda ne možete zamisliti zimu? 


2 komentara:

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.