utorak, 2. svibnja 2017.

LOTD: Crazy - Madd -

Bok šminkoljupci! Danas donosim jedan LOTD post puno drugačiji od onih na koje ste navikli. Da napravim nešto pomaknutno, ludo, šašavo, otkačeno, željela sam već neko vrijeme. A onda sam jučer ko' iz vedra neba uzela paletu Makeup Revolution i njihovu Eat Sleep Makeup Repeat i odlučila sve boje stvaiti na sebe pa što bude. Prvobitna zamisao nije ispala kako sam planirala zato je ovo tek jedna u nizu 'vježbi' dok ne postignem ono što želim. Sami look je daleko vam moje zone komfora a samim time sam ponosna na sebe što sam probala nešto drugačije, odvažnije, kreativnije koliko god je to moguće. Za obrve sam koristila Catrice maskaru umjesto sjenila za obrve jer sam zagubila kistić koji koristim za popunjavanje. Ostalo su samo sjenila iz paleta, ništa više. Da slika ne bude samo tona sjenila, dodala sam malo dramatičnosti, ludila, i svega što mi je palo na pamet u tome trenutku. Hvala mojoj sestri što je napravila ove fotke. P.s. Boje se od prve do zadnje slike razlikuju, tj. dodavala sam još sjenila jer se gotovo uopće nisu vidjela u onom intezitetu koje sam imala uživo na licu.


                       

                            

                           
                           
                            

                            
                         
                            

                            

                            

                 

                            

                            

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you for stop by and leave a comment. Your comment mean so much to me,but please refrain spamming me with link.